نوکیا 2 با صفحه‌نمایش 5 اینچی و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی رسماً رونمایی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمپانی HMD از گوشی پایین رده نوکیا 2 رونمایی کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر 5 اینچ HD بوده و از تراشه اسنپ دراگون 212 کوالکام قدرت می‌گیرد.

0

نوکیا 2 از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باطری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی این گوشی با توجه به پردازنده و نمایشگر آن، نویددهنده عمر شارژ زیاد است. HMD اعدا کرده است که درصورتی‌که روزانه 5 ساعت از گوشی استفاده کنید، شارژ آن تا دو شبانه‌روز می‌تواند شمارا همراه کند.

رم این گوشی 1 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است که با کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی قابل‌افزایش است. بر روی نوکیا 2 اندروید نوقا نصب است و طبق ادعای سازنده، به‌زودی آپدیت اندروید اوریو بر روی آن عرضه خواهد شد. این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و مسی عرضه خواهد شد.

نوکیا 2 مجهز به دستیار گوگل نیز خواهد بود که طبق گفته سازنده، این اولین بار است که روی یک گوشی پایین رده دستیار گوگل نصب می‌شود. HMD اعلام کرده است که نوکیا 2 حدود دو هفته دیگر عرضه خواهد شد و 99 یورو (حدود 470 هزار تومان) قیمت‌گذاری شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.