فارنت 8 ساله شد

هشت سال پیش در چنین روزی (۸۸/۸/۸) وبسایت فارنت رسماً آغاز به‌کار کرد و حالا که هشت سال از آن روز می‌گذرد افتخار داریم تا سالگرد تولد فارنت را با شما خوانندگان ارزشمندمان جشن بگیریم.

10

از هشت سال پیش تاکنون فارنت تغییرات زیادی را به خود دیده است. به عنوان یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های حوزه آی‌تی و فناوری ایران گاهی از استقبال و توجه شما خوانندگان ارزشمند خود برخوردار شده‌ایم و در برخی برهه‌های زمانی نیز  شاید چون نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم مورد کم‌لطفی خوانندگان قرار گرفتیم.

به هر حال در طی این هشت سال سعی کرده‌ایم چه در مطالب خبری و چه در بررسی‌ها جانب انصاف و بی‌طرفی را رعایت کرده و از نوشتن مطالب با اغماض و غرض‌ورزی خودداری کنیم. انتخاب سوژه‌های مناسب و دوری از مطالب زرد و خارج از حوزه علاقه خواننده‌ها از دیگر ملاک‌های فعالیت فارنت در این سال‌ها بوده است. تا این لحظه بیش از 22870 مطلب در فارنت منتشر شده و میزبان بیش از 102 هزار دیدگاه ارزشمند شما بوده‌ایم.

در هشتمین سال فعالیت خود همان‌طور که قول داده بودیم سرانجام قالب و ظاهر فارنت را مجدداً تغییر دادیم با هدف این‌که دسترسی به مطالب و یافتن آن‌چه به دنبال آن هستید ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. به توصیه شما سعی کردیم تا حد توان بررسی‌های محصولات بیشتر و متنوع‌تری را برایتان بنویسیم و بررسی‌های ویدئویی بیشتری را نیز در دستور کارمان قرار دهیم. مطالب آموزشی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف نیز کماکان از مطالبی است که بیشترین بازخورد و محبوبیت را در میان خوانندگان فارنت دارا بوده است.

ضمن تشکر از تمامی خوانندگان ارزشمندمان امیدواریم در ادامه مسیر نیز همراهمان باشید و کماکان ما را با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود در مسیر بهتر شدن همراهی کنید. به‌خاطر داشته باشید این شما هستید که به حرکت فارنت جهت می‌دهید و بازخورد و نظرات شماست که ما را در ادامه و یا تغییر مسیر راه مصمم می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. مصطفی می‌گوید

    با کمی تاخیر تولدت مبارک فارنت جان دوست دیروز و هنوز

  2. رضا می‌گوید

    هشت سالگی فارنت به تمام دست اندرکاران سایت تبریک میگم و یه تبریک ویژه به آقای صحافی نازنین که همیشه به پرسش های ما پاسخ میدن -موفق باشید

  3. مهرداد می‌گوید

    چند ساله تا از فارنت بازدید نکنم نمیخوابم الانم فارنتو پین تب کردم
    تبریک میگم و آرزوی موفقیت براتون دارم.

  4. بهنام می‌گوید

    سلام
    من خیلی وقت نیست فارنت رو میخونم اگر چه خیلی از دوستان میگن اینجا خلوته و .. اما خب من سبک پستهای فارنت رو خیلی بیشتر میپسندم. از در و دیوارش هم آگهی نمیباره :) تنها کانال تکنولوژی توی تلگرام که دنبال میکنم هم فارنته. دمت گرم

  5. مصطفی می‌گوید

    تبریک میگم انشالله 100 سالگی تون

  6. nanchu می‌گوید

    آقا همین که از مرگ میرزاخانی گرفته تا تغییر ساعات طرح ترافیک و قیمت رنو ساندرو شونصد تا سوژه نساختین دمتون گرم ما اینجا میایم مطالب ایتی بخونیم

  7. مهيار می‌گوید

    سلام
    تبریک میگم. یه نگاه به هشت سال گذشته نشون می‌ده روزهای سختی رو گذروندید و حتی میگم روزهای سخت‌تری در راهه. این به خاطر آینه که تصمیم گرفتید مستقل بمونید
    دمتون گرم

  8. رضا می‌گوید

    سلام
    همیشه برام بهترین و اولین بودید.
    دمتون گرم

  9. حمزه می‌گوید

    میشه موفق و موید باشین،یاحق

  10. حسن کریمی می‌گوید

    تبریک و تبریک. به خصوص به جناب صحافی عزیز.