های‌وب پارس‌آنلاین را خرید

مدیرعامل شرکت های‌وب از خرید شرکت پارس آنلاین توسط گروه‌ های‌وب خبر داد.

0

ایمان میری مدیرعامل شرکت داده‌گستر عصر نوین با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از امضای توافق‌نامه خرید گروه شرکت‌های پارس آنلاین توسط مجموعه های‌وب خبر داد.

وی در متنی که به همراه این تصاویر منتشر کرده آورده است که:

امشب با دوستان عزیزم عبدی و رضا فاتح و پدر بزرگوارشان آقای مهندس سعید فاتح (سهامداران گروه شرکتهای پارس آنلاین) توافق نامه خرید سهام این گروه را برای مجموعه‌های وب امضا کردیم تا با یاری خداوند طی ماه‌های آتی تا پایان سال فرآیند ادغام را انجام دهیم.

ایمان میری همچنین از اضافه شدن مدیران سابق پارس آنلاین به عنوان سهامداران و اعضای هیات مدیره جدید در مجموعه های‌وب خبر داده و از قرار معلوم پس از اتمام فرایند ادغام دو شرکت های‌وب و پارس آنلاین هر دو شرکت در یک مجموعه و تحت عنوان های‌وب به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت های‌وب همچنین از آنچه که آن را مساعدت‌ها و راهنمایی‌های جهرمی وزیر ارتباطات و فلاح رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در کمک به دستیابی به این توافق دانسته سپاسگزاری کرده است و ابراز امیداوری کرده که این اتفاق باعث شروع جریانی برای تجمیع شرکت‌ها در راستای دستیابی به اهداف کلان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شود.

گفتنی است عرضه اولیه سهام شرکت های‌وب با عنوان شرکت داده‌گستر عصر نوین، 22 شهرویور ماه امسال در بورس تهران آغاز شده است.

منبع فارنت
از طريق Instagram
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.