بخش موبایل ال‌جی کماکان در حال ضرردهی

ال‌جی گزارش مالی سومین سه‌ماهه سال 2017 میلادی خود را منتشر کرده است. از 10 تیر تا 9 مهرماه، واحد موبایل این شرکت 331.17 میلیون دلار ضرر کرد. بااین‌وجود شرکت بر رشد 8 درصدی سالیانه در فروش موبایل و 4 درصد افزایش رشد فروش از سه‌ماهه دوم سال 2017 تمرکز کرده است.

0

این میزان ضرر در حقیقت 13 درصد کمتر از ضرر سال گذشته بوده است. در کره جنوبی، فروش گوشی هوشمند سه‌ماهه سوم، 44 درصد بیشتر از تمام فروش سال 2016 میلادی بوده است. در ایالات‌متحده آمریکا، نسبت به سال گذشته، 9 درصد گوشی بیشتری به فروش رسیده است.

بااین‌وجود نباید فراموش کنیم که بازار برای واحد موبایل کمپانی ال‌جی، همچنان خراب است. در سه‌ماهه سوم سال 2014 میلادی، ال‌جی 16.8 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند. این میزان در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری، 13.7 میلیون قطعه کمتر شده است که کاهش 18.4 درصدی در طول 3 سال گذشته را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که مشکل از سوءتغذیه بازار ناشی بشود. درست خوانده‌اید، سوءتغذیه بازار؛ سامسونگ سهم LG از بازار پرچم‌داران را بلعید. البته که تلاش برای تولید و فروش پرچم‌دار ماژولار LG G5 به این کمپانی کمک نکرد. خریداری تقریباً تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون 835 توسط سامسونگ و مجبور کردن ال‌جی برای استفاده از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 821 برای LG G6 نیز کمک‌حال این شرکت نبود.

انتظار داریم که شرایط مشابهی با LG G7 رخ دهد و سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپ‌دراگون 845 برای Galaxy S9 و +Galaxy S9 سال بعد را خریداری کند. اگر ال‌جی قابلیت منحصربه‌فردی را برای LG G7 در نظر نگیرد که برای خریداران جذاب باشد، آمار و ارقام سال 2018 میلادی نیز همین‌قدر غم‌انگیز خواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.