ماشین حساب iOS 11 در جمع و تفریق ساده اشتباه می‌کند!

اگر می‌خواهید از اپلیکیشن ماشین‌حساب در دستگاه مجهز به iOS 11 خود برای به دست آوردن نتیجه برخی از محاسبات مهم استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که خبر امروز فارنت را بخوانید. باگی که بر ماشین‌حساب پیش‌فرض بر iOS 11 تأثیر می‌گذارد، باعث می‌شود که نتیجه اشتباه را ببینید. ظاهراً یک سری ورودی کوتاه باعث می‌شود که ماشین‌حساب فکر کند یک اپلیکیشن پیام‌رسانی یا هر چیزی غیر از یک ماشین‌حساب است.

2

می‌توانید خودتان این باگ را با واردکردن 1+2+3 امتحان کنید. بعد به علامت مساوی ضربه بزنید و طبیعتاً باید عدد 6 را به‌عنوان نتیجه ببینید؛ اما اگر این اعداد را سریع وارد کنید، ممکن است پاسخ اشتباه 24 را مشاهده کنید. علت این اتفاق احتمالاً به انیمیشن‌هایی که ماشین‌حساب استفاده می‌کند مربوط می‌شود. وقتی‌که در این اپلیکیشن با فشردن دکمه‌ها ورودی به دستگاه می‌دهید، دکمه برای نشان دادن اینکه دکمه صحیحی را فشار داده‌اید روشن می‌شود؛ اما تا زمانی که انیمیشن قبلی به پایان نرسد، عدد وارد نخواهد شد. به‌علاوه اگر اعداد را سریع تایپ کنید، برخی از آن‌ها در ماشین‌حساب نمایش وارد نمی‌شوند.

در حال حاضر اپل از وجود این باگ اطلاع دارد. یکی از کارکنان این کمپانی Chris Espinoza در توییتی گفت که تابه‌حال بیش از 70 گزارش در خصوص مشکل ماشین‌حساب iOS 11 دریافت کرده‌اند. درنهایت از اپل انتظار داریم که این مشکل را برطرف کند. تا آن زمان می‌توانید با واردکردن آهسته اعداد از ماشین‌حساب این نسخه از سیستم‌عامل اپل استفاده کنید. راه دیگر این است که به اپ‌استور سری بزنید و در صورت لزوم یک اپلیکیشن ماشین‌حساب متفرقه را برای استفاده دانلود کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. آریا می‌گوید

    سوای این مشکل با ماشین حساب هواوی محاسبات اعشاری هم غیر ممکنه.
    آیا برای این مشکل هم راه حلی وجود داره؟
    با سپاس از شما.

    1. **** می‌گوید

      درسته که