گوگل مشکلات متعدد صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌‌ال را بررسی می‌کند

شاید این هیاهویی که بابت نمایشگر پیکسل 2 XL ایجادشده است، به دلیل آن است که از کمپانی‌ای که سابقه عرضه خوبی مانند نکسوس 4 را داشته است، چنین ایرادهایی انتظار نمی‌رفته است.

0

اگر اخبار گوشی‌های همراه را دنبال کرده باشید و به‌خصوص اگر اخبار گوشی‌های گوگل را دنبال کرده باشید، خبر مشکل‌دار بودن نمایشگر پیکسل 2 XL گوگل قطعاً برایتان جدید نیست. درحالی‌که بیشتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی همه را شگفت‌زده کرده است، نمایشگر POLED این گوشی که ساخت ال‌جی است، انتقادهای فراوانی را به همراه داشته است.

مشکلات فراوانی از سوی کاربران درباره این نمایشگر مطرح‌شده است، ازجمله؛ آبی شدن تصویر هنگام دیدن نمایشگر از زاویه‌ای دیگر، خطوط پیکسل‌های مرده یا رنگی، گرینی شدن تصویر، پرنور شدن تصویر و تشکیل سایه‌های عجیب. احتمالاً بعد از خواندن این لیست بلندبالا از ایرادهای نمایشگر پیکسل 2 XL یک نفس عمیق می‌کشید.

قبل از اینکه بحث را جلوتر ببریم، اجازه دهید مسئله‌ای را روشن کنیم. عرضه اولیه دستگاه‌ها، به‌خصوص دستگاه‌هایی که جزو اولین تولیدات یک دوره محصول هستند، معمولاً دارای مشکلاتی هستند. به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید گوشی هوشمندی را پیدا کنید که در عرضه اولیه خود بدون ایراد بوده باشد. نکسوس 4 ازجمله گوشی‌های بود که عرضه اولیه آن بسیار خوب بوده و با کمترین ایراد به بازار عرضه شد.

شاید این هیاهویی که بابت نمایشگر پیکسل 2 XL ایجادشده است، به دلیل آن است که از کمپانی‌ای که سابقه عرضه خوبی مانند نکسوس 4 را داشته است، چنین ایرادهایی انتظار نمی‌رفته است. با توجه به گزارش‌های مشابهی که در مورد وی 30 ال‌جی شنیده‌شده و با توجه به اینکه هر دوگوشی تقریباً از نمایشگر مشابهی استفاده می‌کنند، می‌توان ادعا کرد که این مشکل جدی‌تر از این حرف‌ها است.

با این حجم از گزارش‌ها گوگل چاره‌ای جز پذیرش مشکل نمایشگر و انتشار بیانیه برای بررسی مشکل نداشت. ممکن است در حال حاضر مشکل نمایشگرها بین ال‌جی و گوگل حل‌شده باشد و عرضه‌های بعدازاین مشکلات کمتری داشته باشند. ناگفته نماند که برخی از ایرادهای گزارش‌شده برای پنل‌های oled شایع هستند و مختص این مدل گوشی نیستند.

فارغ از اینکه دراین مسئله طرف گوگل را بگیریم یا نه، وقتی 849 دلار برای خرید گوشی‌ای پرداخت می‌کنیم که پرچم‌دار سازنده اندروید است، توقع خیلی بیشتر از این‌ها است و انتظار نداریم مثلاً نمایشگر مشکلی هرچند خیلی کوچک داشته باشد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.