هواوی واچ 2 پرو با اندروید ور 2.0 و پشتیبانی از eSIM معرفی شد

در کنار شروع عرضه میت 10 و میت 10 پرو هواوی همچنین ساعت هوشمند جدید Watch 2 Pro خود را نیز معرفی کرد.

0

این ساعت که شباهت زیادی به هواوی واچ 2 کلاسیک دارد دو تفاوت با نسل قبلی خواهد داشت: واچ 2 پرو از سیم‌کارت eSIM پشتیبانی کرده و نسخه چینی اندروید ور آن خالی از سرویس‌های گوگلی است.

درگاه سیم‌کارت جدید eSIM از اتصالات 2G/3G/4G پشتیبانی خواهد کرد درحالی‌که ساعت همچنین به وای‌فای، بلوتوث و NFC نیز مجهز شده است. واچ 2 پرو از پرداخت‌های موبایلی Huawei Pay، Alipay و WeChat Pay نیز پشتیبانی می‌کند.

با این‌که مشخصات فنی دقیق این ساعت هنوز اعلام نشده اما انتظار داریم واچ 2 پرو نیز درست مثل نسخه کلاسیک به صفحه‌نمایش 1.2 اینچی AMOLED با وضوح 390 در 390 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 2100، چهار گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابایت رم مجهز بوده و از استاندارد مقاومت دربرابر آب IP68 بهره بگیرد.

هواوی واچ 2 به صورت اختصاصی فعلاً برای بازار چین در نظر گرفته شده است و همان‌طور که گفتیم در آن خبری از سرویس‌های گوگلی نیست. هواوی حتی دستیار گوگل را نیز با سرویس Baidu چین جایگزین کرده است. این ساعت قرار است با قیمت 390 دلار به بازار عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.