اپ‌نت: بازی مدیریت بیمارستان My Hospital

مدیر بیمارستان خودتان باشید. با بازی My Hospital بیمارستانی مطابق سلیقه خودتان دایر کرده و در آن به درمان انواع بیماری‌ها بپردازید. این بازی جذاب و استراتژیک را cherrypick games برای کاربران اندروید و iOS طراحی و عرضه کرده است.

0

در وهله اول به طراحی بیمارستان بپردازید. تمامی اتاق‌ها و آزمایشگاه‌ها را به دلخواه خودتان تعیین کرده و با جزئی‌ترین وسایل به تزئین آن بپردازید تا آرامش را برای بیماران و پرسنلتان به ارمغان بیاورید. به طور کلی مدیریت بیمارستان در تمامی موارد به عهده شماست. می‌توانید یک باغچه داشته باشید  و درآن به پرورش انواع گیاهان دارویی بپردازید. بیمارانی که به شما مراجعه می‌کنند دارای انواع بیماری‌های عجیب و غریب و گاهی بامزه هستند که باید تشخیص داده شده و به درمان آن بپردازید.

تشکیل تیم پزشکی و گاها ایجاد تیم جراحی را بر عهده خواهید داشت تا با جمع کردن چندین تخصص به درمان بیماران خود بپردازید. برای هر پزشک اتاقی به سلیقه خودتان طراحی کرده و در اختیارش قرار دهید. در هر مرحله با درمان بیماران امتیاز جدید کسب کرده با جمع‌آوری این امتیازات به ارتقای سطح بیمارستان بپردازید. اگر در جایی نتوانستید درمانی برای بیماری پیدا کنید می‌توانید روش درمان آن را از سایر کاربران خریداری کنید. نتیجه بازی و ظاهر شکیل بیمارستانتان را برای دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.