اپ‌نت: کمک‌های اولیه با Basic Survival Medicine

در مواقع اضطراری با اپلیکیشن Basic Survival Medicine از کمک‌های اولیه بدون گذراندن دوره‌های آموزشی بهره بگیرید. این اپ را شرکت studika برای کاربران اندروید طراحی و منتشر نموده است.

0

برای یادگیری کمک‌های اولیه و رساندن امداد در موارد اورژانسی می‌توان دوره‌های آموزشی را گذراند اما سپری کردن این دوره‌ها نیازمند زمان طولانی و گاهی صرف هزینه می‌باشد. اما با استفاده از Basic Survival Medicine به راحتی در منزل یا در هر جایی که هستید تمامی آموز‌ش‌های لازم را ببینید و به خوبی یاد گرفته تا هنگام بروز حوادث ناگهانی بتوانید به خوبی عمل کرده و حتی موجب نجات جان خودتان و یا سایر انسان‌ها باشید.

این اپ بخش‌های گوناگونی دارد که راهنمایی‌های لازم را در هنگام بروز حوادث مختلف در خود گنجانده است. این اتفاقات ممکن است حوادث و بلایای طبیعی و اتفاقاتی که در پی دارد را شامل شود که در این صورت راه‌های درمان اتفاقاتی که ممکن است در این مواقع پیش بیاید را در اختیارتان قرار می‌دهد و یا سایر اتفاقات مانند حوادث آتش‌سوزی، حملات قبلی و تنفسی و سایر مواردی که به صورت ناگهانی پیش می‌آیند و عواقب آن‌ها نیز در بخش‌های مختلف به صورت منظم طبقه‌بندی شده و به راحتی می‌توانید آن‌ها در مدت زمان اندکی به خوبی یاد بگیرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.