اپ‌نت: راهنمای شیردهی نوزاد Breastfeeding tracker

داشتن نوزاد برای هر مادری در ابتدا بسیار پرمسئولیت و دشوار است. با اپلیکیشن Breastfeeding trackerg به راحتی تمام برنامه‌های تغذیه و سایر فعالیت‌هایش را کنترل نموده و برای زمانتان برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. این اپ توسط شرکت Whisper Arts برای مادران اندرویدی ارائه شده است.

0

تمامی فعالیت‌های یک نوزاد که مهم‌ترین آن‌ها خوردن شیر در زمان خودش می‌باشد به صورت فهرست‌وار در این اپ آورده شده‌اند. شما کافی‌ست زمان هرکدام را وارد کرده تا بتوانید برای ادامه فعالیت‌های رووزانه نوزادتان نیز برنامه‌ریزی نمایید. با داشتن Breastfeeding tracker نیازی به به خاطر سپردا ساعت‌های شیردهی نخواهید داشت. ساعت خوردن شیر نوزاد را به اپ وارد کرده و برای نوبت بعدی زمان تعیین کنید. اطلاعات دیگری همچون زمانی مه هر نوبت شیردهی صرف می‌شود یا حتی اطلاعاتی راجب میزان و زمان خواب نوزاد نیز قابل نت‌برداری می‌باشد. این اطلاعات ثبت شده و در نهایت برنامه‌ریزی هرچه صحیح‌تری شکل می‌گیرد.

زمانی که تغذیه‌ای به جز شیر به وعده‌های غذایی نوزاد اضافه شد شما می‌توانید نوع و میزان این تغذیه را نیز در اپ وارد نمایید. سایر مایعاتی که مصرف نموده و این‌که چه میزان به خوردن آن‌ها تمایل نشان داده است و یا تعداد نوبت‌های غذا خوردن نوزاد و حتی میزان تمایلی که به تغذیه جدید نشان می‌دهد از اطلاعات Breastfeeding tracker بوده که نهایتا شما را در مدیریت خواب و تغذیه او یاری می‌رساند. وزن و قد نوزاد را به اپلیکیشن بدهید تا روند رشدش را نیز تحت کنترل خودتان قرار داده باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.