با کشف حفره امنیتی در اپ‌های اندروید از گوگل پاداش بگیرید

گوگل به دنبال بالابردن امنیت اپلیکیشن‌های اندرویدی است و به همین منظور برای کشف حفره‌های امنیتی در اپ‌های اندروید پاداش می‌دهد.

0

گوگل به فکر بالا بردن کیفیت اپلیکیشن‌های اندرویدی است، امنیت نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث افزایش کیفیت یک اپلیکیشن می‌شود به همین دلیل شاهد اجرای برنامه تشویقی جدیدی از جانب گوگل هستیم تا از این طریق به افرادی که حرفه‌های امنیتی در اپ‌های اندرویدی را پیدا می‌کنند پاداش داده شود.

گوگل در حال حاضر برنامه دیگری نیز برای پاداش به افرادی که حفره‌های امنیتی را در سیستم‌عامل اندروید و وب‌سایت‌های گوگل پیدا می‌کنند در حال اجرا دارد. اما این برنامه جدید گوگل مختص سرویس‌های گوگل نیست و گوگل به افرادی پاداش می‌دهد که بتوانند حفره‌های امنیتی در اپلیکیشن‌های تراز اول گوگل پلی استور را پیدا کنند.

گوگل وعده داده است تا میزان هزار دلار به ازای هر مشکلی که به نظر گوگل قابل توجه باشد پرداخت کند. البته اپلیکیشن‌های آسیب‌پذیر زیادی را در گوگل پلی‌استور شاهد هستیم. اما همان‌‌گونه که اشاره شد توجه گوگل فعلاً‌ تنها بر روی اپلیکیشن‌های پرکاربر در گوگل پلی‌استور است.

اپلیکیشن‌های DropBox, Duolingo, line, Snapchat, Tinder, Alibaba, Mail.ru و HeadSpace را می‌توان در میان اپلیکیشن‌هایی ذکر کرد که برنامه جایزه گوگل شامل حال آن‌ها میشود.

گوگل امیدوار است در آینده توسعه‌دهندگان بیشتری در برنامه پرداخت جایزه جهت پیدا کردن حفره‌های امنیتی شرکت کنند.

 

 

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.