لاجیتک اسپیکرهای بلوتوث UE Blast و Megablast را با الکسا معرفی کرد

لاجیتک دو اسپیکر جدید از سری Ultimate Ears را به نام‌های Blast و Megablast معرفی کرد. بااینکه در نگاه اول به نظر می‌رسد نسخه‌هایی اندکی تغییریافته از Boom 2 و Megaboom هستند، هردوی این اسپیکرها به دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا مجهز شده‌اند.

0

درست مثل سری دستگاه‌های Echo از آمازون، هردو Blast و Megablast دارای دستیار صوتی آمازون هستند. اسپیکرها به کمک دنباله‌ای از میکروفن‌های میدان دور، به‌محض اینکه کلمه جادویی را به زبان بیاورید می‌توانند دستورات شمارا اجرا کنند. حدس می‌زنیم که این کار حتی در حین پخش موسیقی توسط اسپیکرها نیز ممکن باشد. همان‌طور که انتظار داریم، هردو اسپیکرها به وای‌فای مجهز شده‌اند و برای اینکه الکسا بتواند کار خود را انجام دهد باید به اینترنت نیز دسترسی داشته باشند. البته می‌توان اسپیکرها را به اینترنت متصل نکرد و آن‌ها را به‌عنوان اسپیکرهای بلوتوثی عادی مورداستفاده قرارداد.

کاربران در کنار الکسا، 3 ماه اشتراک رایگان Amazon Music را نیز دریافت می‌کنند که به‌جای پخش از گوشی که به آن متصل شده، محتوا را مستقیماً از اینترنت دریافت می‌کند. این قابلیت با iHeartRadio و TuneIn نیز سازگار است، به این معنی که می‌توانید بدون اتصال گوشی به اسپیکر موزیک پخش‌کنید.

جدای از این، سایر ویژگی‌ها درست مشابه سری اسپیکرهای Ultimate Ears است به این معنی که می‌توانید انتظار کیفیت بالای صدا، مقاومت در برابر آب و طول عمر شارژ باتری 12 و 16 ساعته را به ترتیب برای Blast و Megablast داشته باشید. داک شارژری هم برای خرید وجود دارد که به شما امکان پخش موسیقی درزمانی که دستگاه در حال شارژ شدن است را می‌دهد.

UE Blast  حدود 230 دلار و UE Megablast حدود 300 دلار قیمت دارند و داک شارژری آن‌ها نیز با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.