ببینید: رندرهای HTC U11 Plus نشان از تغییرات طراحی جزئی دارد

اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، بلندتر بودن آن نسبت به پیش‌بینی‌ها است. این گوشی از ال جی وی 30 که همانند آن دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 است، بلندتر و ضخیم‌تر است.

0

پس‌ازاینکه نتایج بنچمارک HTC U11 پلاس درز کرد، حالا نوبت به مشخصات ظاهری این گوشی است که پیش از عرضه لو برود. ازجمله اطلاعاتی که از مشخصات ظاهری این گوشی لو رفته است، ابعاد آن است؛ 158.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر.

اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، بلندتر بودن آن نسبت به پیش‌بینی‌ها است. این گوشی از ال جی وی 30 که همانند آن دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 است، بلندتر و ضخیم‌تر است. طبق شنیده‌ها ظرفیت باتری U11 پلاس 4000 میلی‌آمپر ساعت است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، می‌توان گفت این ظرفیت برای گوشی‌ای با ضخامت 9.1 میلی‌متر قابل‌توجه است.

باید اضافه کنم که ارتفاع U11 معمولی 153.9 میلی‌متر است و بنابراین محلی برای قرار دادن نمایشگر دوم وجود ندارد. طبیعتاً برای بیشتر شدن فضای جلوی گوشی، حسگر اثرانگشت هم در پشت‌گوشی قرار دارد.

بر اساس این رندرها، حاشیه زیادی در جلوی گوشی وجود دارد که اسپیکر استریو هم در آن دیده می‌شود. به همین دلیل ارتفاع زیاد این گوشی تقریباً توجیه‌پذیر است. در اصل این گوشی هم‌ارتفاع پیکسل 2 ایکس ال بوده و مانند وی 30 ال جی است که اسپیکر هم به آن اضافه‌شده.

بر اساس اخباری که پیش‌ازاین منتشرشده است، HTC U11 پلاس دوم نوامبر عرضه خواهد شد. بد نیست ویژگی‌های فنی این گوشی را بار دیگر مرور کنیم؛ نمایشگر 6 اینچی کواد اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 8 اوریو به‌روز شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.