این شمع رایحه یک مک‌بوک نو را به خانه شما می‌آورد!

حتما تاکنون متوجه رایحه خوشی که از بازکردن جعبه یک محصول تازه خریداری شده به مشام می‌رسد شده‌اید، شاهد شمعی هستیم که رایحه یک مک‌بوک نو را به خانه شما می‌آورد.

0

شرکت Twelve South که ساخت قسمتی از تجهیزات جانبی محصولات اپل را بر عهده دارد سال گذشته شمعی را با رایحه مک‌بوک تازه از جعبه درآمده راهی بازار کرد. این شمع 24 دلاری دارای ترکیبی از رایحه‌های نعناع، هلو، ریحان و اسطخودوس بود.

این ایده سریعا به مذاق علاقه‌مندان سینه‌چاک محصولات اپل خوش آمد و موجودی این شمع به سرعت تمام شد. از آن زمان به بعد خبری در این زمینه منتشر نشد تا اینکه امروز باخبر شدیم مدل جدیدی از این شمع با نام تجاری mac candle N°2 از جانب Twelve South معرفی شده است.

این شمع جدید رایحه‌ای قوی‌تری دارد و عصاره‌ای از ترنج، لیمو و ترخون از این شمع به مشام می‌رسد. امیدواریم این ترکیبات بتوانند رایحه‌ای دلنشین را از باز کردن جعبه مک‌بوک نو در ذهن تداعی کنند.

لازم به ذکر است که شمع قبلی که توسط Twelve South عرضه شده بود زمانی که جلوی افرادی که نمی‌دانستند این شمع رایحه‌ای از بازگشایی جعبه مک‌بوک را متصاعد می‌کند روشن می‌شد، این افراد قادر به تشخیص رایحه باز کردن جعبه مک‌بوک نو در این شمع نبودند.

اما زمانی که به این افراد گفته میشد رایحه این شمع با چه هدفی ساخته شده است تمامی این افراد به استشمام رایحه بازکردن جعبه مک‌بوک نو در این شمع اعتراف کردند.

شمعی که Twelve South پارسال معرفی کرده به لحاظ بسته‌بندی نیز ظاهر زیبا و مشتری پسندی نداشت، اما در شمع mac candle N°2 که به تازگی معرفی شده است شاهد رعایت اصول زیباشناختی اپل هستیم.

به لحاظ قیمت نیز این شمع جدید قیمتی گران‌تر دارد و با قیمتی حدود 29.99 دلار راهی بازار شده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.