در حال حاضر فروش آیفون 7 از آیفون 8 بیشتر است!

جان وینح، تحلیلگر KeyBanc گفته است که مشتریان تفاوت عمده‌ای میان آیفون 7 و آیفون 8 نمی‌بینند، ازاین‌رو ترجیح می‌دهند صرفه‌جویی کرده و نسخه قبلی آیفون را بخرند.

0

بازار سرمایه KeyBanc در مورد فروش فروشگاهی محصولات آیفون اپل تحقیقاتی را به عمل آورد که نتایج آن جالب‌توجه است. فروش آیفون 7 اپل بیشتر از آیفون 8 در سال جاری است. این در حالی است که به‌طورمعمول وقتی یک مدل جدید آیفون عرضه می‌شود، فروش مدل قبلی را کم کرده و بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص می‌دهد. هفته گذشته شرکت کارگزاری Jefferies اعلام کرد که فروش ضعیف آیفون 8 باعث کاهش 900 هزار واحدی سیم‌کارت‌های ارتقاءیافته AT&T در سه‌ماهه سوم امسال شده است.

جان وینح، تحلیلگر KeyBanc گفته است که مشتریان تفاوت عمده‌ای میان آیفون 7 و آیفون 8 نمی‌بینند، ازاین‌رو ترجیح می‌دهند صرفه‌جویی کرده و نسخه قبلی آیفون را بخرند. این تحلیل‌گر همچنین افزود که تحقیق KeyBanc نشان می‌دهد که بسیاری از کسانی که قصد خرید آیفون جدید را دارند، منتظرند تا آیفون 10 نیز عرضه شود تا بین این محصول و آیفون 8 دست به انتخاب بزنند. آیفون 10 طبق گفته‌ها 12 آبان عرضه می‌شود و به نظر می‌آید شرایط برای آیفون سخت‌تر از این نیز شود. آیفون 10 برای اولین بار مجهز به پنل OLED بوده و نمایشگر بدون حاشیه دارد. به‌جای استفاده از تاچ آی‌دی، اپل از سیستم اختصاصی تشخیص چهره خود بانام Face ID بر روی این دستگاه استفاده کرده است.

ظاهراً خریدارانی که آیفون 7 را به آیفون 8 ترجیح می‌دهند امکاناتی نظیر شارژ بی‌سیم، چیپست بیونیک A11 بسیار قدرتمندتر و امکان جدید Portrait Lighting که برای عکس‌های سلفی است توجهشان را جلب نمی‌کند، اما تفاوت قیمت برایشان چشمگیر است. آیفون 7 اپل با 549 دلار قابل خریداری است، درحالی‌که قیمت‌گذاری آیفون 8 با 699 دلار شروع می‌شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.