تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی هواوی برای میت 10

هواوی سه پرچم‌دار خود میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین را روز دوشنبه رسماً رونمایی کرد. حالا نوبت به آن رسیده تا ویدئوهای تبلیغاتی این گوشی‌ها را تماشا کنید.

0

هر سه مدل میت 10 به تراشه Kirin 970 مجهز شده‌اند که فناوری‌های هوش مصنوعی را برای اولین بار به شکل سخت‌افزاری به گوشی‌های هوشمند آورده استو علاوه بر این هر سه گوشی از دوربین‌های 12+20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند.

هواوی در این ویدئوها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جذاب میت 10 می‌گوید و تأکید دارد این گوشی‌ها صرفاً تلفن همراه نبوده و یک ماشین هوش مصنوعی محسوب می‌شوند. به گفته هواوی میت 10 پس از مدتی استفاده کند نخواهد شد و دوام شارژی طولانی نیز خواهد داشت.

نسخه پورشه دیزاین میت 10 نیز با الهام از خودروهای پورشه با نمادی از سرعت و جذابیت طراحی شده تا حس و حال این برند آلمانی را تداعی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.