اچ‌تی‌سی برای یازدهم آبان‌ماه دعوتنامه فرستاد؛ آیا U11 Plus در راهست؟

با این‌که گوگل تیم ساخت گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی را خریداری کرده این شرکت کماکان به ساخت پرچم‌داران خود ادامه خواهد داد. در واقع شاید مراسم 11 آبان‌ماه این شرکت مختص رونمایی از جانشین HTC U11 برنامه‌ریزی شده باشد.

0

چر وانگ مدیرعامل اچ‌تی‌سی پیش از این گفته بود که این شرکت گوشی‌های هوشمند جذابی را برای پاییز در نظر گرفته و به نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها یازدهم آبان‌ماه رونمایی خواهد شد. اچ‌تی‌سی به‌تازگی یک دعوتنامه برای این تاریخ ارسال کرده که حرف U در آن نشان از رونمایی گوشی یا گوشی‌های این سری است.

طبق شایعات انتظار داریم HTC U11 Plus با صفحه‌نمایشی بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی از راه برسد. از آن‌جا که تک دوربین U11 یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود اچ‌تی‌سی شاید با افزودن یک دوربین زوم یا تله‌فوتو دیگر در کنار آن صدر جدول DxOMark را هدف بگیرد که در حال حاضر در اختیار پیکسل 2 گوگل است.

همچنین انتظار داریم این گوشی به صفحه‌نمایش 6 اینچی با وضوح QHD و اندروید 8.0 اوریو نیز مجهز باشد. به هر حال برای مشخص شدن ماجرا کافیست تا یازدهم آبان‌ماه منتظر بمانیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.