قیمت و زمان عرضه میت 10 (Mate 10)، میت 10 پرو میت 10 پورشه دیزاین مشخص شد

هواوی دقایقی پیش خانواده گوشی‌های میت 10 را رونمایی کرد. گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین قرار است به زودی به بازار عرضه شوند.

0

به اعلام هواوی میت 10 با قیمت پایه 699 یورو برای نسخه 64 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت رم در ابتدا در کشورهای استرالیا، چین، مصر، مالزی، مکزیک، نیوزیلند، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا و امارت متحده عربی از آذرماه عرضه خواهد شد.

میت 10 پرو با قیمت 799 یورو برای نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم نیز همزمان در همان کشورها به اضافه اتریش، شیلی، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، هلند، نروژ، پرو، لهستان، آفریقای جنوبی، سوئد، سوییس، تایلند، ترکیه و انگلیس عرضه خواهد شد.

سرانجام نسخه پورشه دیزاین نیز قرار است با قیمت 1395 یورو برای نسخه 256+6 گیگابایتی به بازار عرضه شود و زمان عرضه این مدل هم همان نوامبر (اواخر آبان یا اوایل آذرماه) اعلام شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.