سیلیکون پاور یک SSD قابل حمل ۴۸۰ گیگابایتی معرفی کرد

کاربران کامپیوتر دسکتاپ که تصادفاً به دستگاه‌های خود آسیب می‌رسانند، به‌زودی می‌توانند نفس راحتی بکشند؛ چراکه سیلیکون پاور به‌تازگی اولین حافظه SSD قابل‌حمل خود را معرفی کرده است.

0

این SSD دایره‌ای شکل که از استاندارد ضد آب و ضد گردوغبار IP68 بهره می‌برد و Bolt B80 نام دارد، در سه نوع 120، 240 و 480 گیگابایتی عرضه می‌شود. از آلومینیوم ساخته‌شده و تقریباً یک هارددرایو جمع‌وجور محسوب می‌شود.

B80 از USB 3.1 نوع Type-C استفاده کرده و همراه با مبدل USB-C به USB-A عرضه می‌شود. احتمالاً با هر نوع پورتی تا USB 2.0 سازگاری خواهد داشت. سرعت خواندن و نوشتن آن متعادل بوده و به ترتیب به 500 و 450 مگابایت بر ثانیه می‌رسد که اندکی کمتر از سرعت خواندن و نوشتن درایوهای SSD سامسونگ است.

سیلیکون پاور ادعا می‌کند که B80 با 11.9 میلی‌متر ضخامت، نازک‌ترین حافظه SSD موجود در بازار است. ظاهر زیبایی دارد که در یک میز شلوغ توجه را به خود جلب می‌کند. متأسفانه هنوز قیمت این درایو مشخص نشده است

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.