هواوی نسخه پورشه دیزاین میت 10 را تأیید کرد

میت 10 قرار است روز دوشنه سرماً رونمایی شود. حالا هواوی با انتشار یک تیزر ویدئویی کوتاه وجود نسخه پورشه دیزاین این گوشی را تأیید کرده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته میت 9 در نسخه معمولی و نسخه پورشه دیزاین رونمایی شد. نسخه پورشه دیزاین از صفحه‌نمایش خمیده با وضوح تصویر بالاتر بهره می‌برد و البته قیمت بسیار بالاتری هم داشت. امسال هم ظاهراً هواوی قصد دارد در کنار رونمایی از میت 10، میت 10 لایت و میت 10 پرو نسخه پورشه دیزاین میت 10 را نیز رونمایی کند.

با این‌که هواوی در این تیزر چیز زیادی را فاش نکرده اما جمله ” وقتی پیشرفته‌ترین تکنولوژی با جذاب‌ترین طراحی ملاقات می‌کند” نشان از طراحی متفاوت و احتمالاً جذاب‌تر نسخه پورشه دیزاین دارد. اما هنوز مشخص نیست این نسخه چقدر از نسخه پرو گران‌تر است و آیا مانند سال گذشته به صورت محدود به بازار عرضه خواهد شد و یا یک نسخه فراگیرتر خواهد بود.

طبق شایعات انتظار داریم نسخه معمولی میت 10 حسگر اثر انگشت را در جلو قرار داده باشد اما در نسخه پرو به دلیل باریک شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش این حسگر به پشت گوشی منتقل شده است. خانواده میت 10 همچنین با اندروید 8 اوریو به بازار عرضه خواهند شد و همه آن‌ها به جز نسخه لایت با تراشه جدید Kirin 970 رونمایی می‌شوند.

روز دوشنبه مسلماً می‌توانید خبرهای رونمایی این خانواده از گوشی‌های هواوی را در فارنت دنبال کنید.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.