اپ‌نت: بازی Cottage Garden

اگر به بازی‌های تخته‌ای علاقه دارید بهتر است بازی Cottage Garden را حتما امتحان کنید چرا که فوق‌العاده زیبا و دوست‌داشتنی است. این بازی توسط استودیوی DIGIDICED برای شما کاربران اندرویدی طراحی و عرضه شده است.

0

بازی زیبای Cottage Garden یک بازی به دور از خشونت و تنها در محیطی بسیار ساده اما زیبا می‌باشد که کاربران در این فضا به آرامش روانی خواهند رسید در عین حال می‌توانند مدیریت یک فضا را بر عهده داشته و در راستای آن با سایرین به رقابتی حقیقی و جذاب بپردازند. در باغچه‌ای که متعلق به خودتان است هر نوع گل و گیاهی که می‌خواهید را پرورش دهید. فقط باید تا زمانی که جا دارید این کار را ادامه دهید و مراقب زیبایی فضا هم باشید.

در این بازی شما به صورت انفرادی بازی می‌کنید و هرچه باغچه را پرتر و زیباتر کنید امتیاز بالاتری کسب می‌نمایید. اما اگر بخواهید می‌توانید با سایر بازیکنان در سرتاسر دنیا نیز به رقابت بپردازید به این‌صورت که باغچه‌هایتان با یکدیگر مقایسه می‌شوند و هرکدام زیباتر و پرتر بود امتیاز بالاتری به آن تعلق می‌گیرد. در انتها زمین عوض می‌شود و دوباره یک باغچه خالی در اختیارتان قرار گرفته که شما باید به بهترین نحو در آن گلکاری کنید و این روند تا جایی که شما خواهید ادامه خواهد داشت. این بازی دارای حجم بسیار کمی است که به دور از خشونت سایر بازی‌هاست اما جذابیت‌های خاص خودش را نیز دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.