نسخه جدید بیکسبی هفته آینده رونمایی خواهد شد

هرچند به لطف گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی اکنون بر روی میلیون‌ها دیواس فعال است، با این حال راه سختی را برای رقابت با سایر نمونه‌های موجود در بازار در پیش روی دارد؛ چراکه اکنون حتی در بین استفاده کنندگان از گجت‌های سامسونگ هم این دستیار از محبوبیت خاصی برخوردار نیست.

0

یکی از امکانات پرچم‌داران جدید شرکت سامسونگ بهره‌مندی از دستیار هوشمند بیکسبی بود، اما هنوز دستیار اختصاصی سامسونگ به طور کامل در اختیار کاربران قرار نگرفته است. البته شرکت کره‌ای سرمایه گذاری سنگین را بر روی این فناوری انجام داده و معتقد است، بیکسبی که توسط پایه گذاران سیری اپل توسعه یافته، در آینده می‌تواند به لطف هوش مصنوعی و قدرت تحلیل کلان داده‌ها، به یکی از پیش قراولان این حوزه تبدیل شود.

در همین راستا انتظار داریم نسخه جدید بیکسبی هفته آینده، در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ رونمایی شود. سرعت توسعه بیکسبی با انتخاب چونگ یو سوک، به عنوان مدیر جدید بخش هوش مصنوعی سامسونگ دوچندان شده است.

پیش بینی می‌شود که نسخه جدید بیکسبی قابلیت سازگاری با گجت‌ها و سرویس‌های شخص ثالث را داشته باشد. به زبان ساده‌تر در آینده‌ای نه چندان دور شاهد استفاده از این دستیار صوتی در گجت‌های هوشمند دیگر خواهیم بود.

اگر به خاطر داشته باشید، نسخه اولیه این دستیار همراه با گلکسی اس 8 معرفی گردید؛ هرچند که به دلیل نواقصی که داشت هیچ‌گاه مورد توجه عموم کاربران قرار نگرفت. حال شرکت کره‌ای امیدوار است که نسخه جدید بیکسبی بتواند با قدرت نمایی بر روی اسپیکر و تلویزیون‌های هوشمند و البته امکانات بیشتر، به یکی از دستیاران صوتی محبوب بازار تبدیل شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.