قیمت و زمان عرضه ساعت گیر اسپورت و ایرفون IconX 2018 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ تاکنون در خصوص قیمت و زمان عرضه ساعت گیر اسپورت و ایرفون IconX 2018 سخنی به میان نیاورده بود تا اینکه باخبر شدیم قیمت و زمان عرضه گیر اسپورت و ایرفون IconX 2018 مشخص شده است.

0

سامسونگ در مراسم IFA 2017 که چندی پیش برگزار شده بود ساعت هوشمند گیر اسپرت را در کنار ایرفون Gear IconX 2018 به عنوان یک هدفون کاملاً وایرلس معرفی کرد.

خبری از این محصولات که با هدف استفاده در محیط‌‌های ورزشی طراحی شده‌ بودند به لحاظ قیمت و همچنین زمان عرضه تا این لحظه منتشر نشده بود تا اینکه باخبر شدیم سامسونگ قرار است گیر اسپورت را با قیمتی حدود ۲۹۹ راهی بازار کند.

ایرفون Gear IconX 2018 نیز قیمتی حدود ۱۹۹ دلار خواهد داشت. فروش این دو محصول از ۲۱ مهر ماه جاری آغاز خواهد شد و از تاریخ پنجم آبان‌ ماه راهی پیشخوان فروشگاه‌ها می‌شود.

اولین چیزی که در خصوص این محصولات جدید به چشم می‌خورد قیمت گزاف آن‌ها است، همان‌‌گونه که اشاره کردیم، ساعت هوشمند گیر اسپورت سامسونگ قیمتی حدود ۲۹۹ دلار دارد که این قیمت اختلاف زیادی با گیر اس 3 سامسونگ ندارد.

ایرفون  Gear IconX 2018  نیز با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار می‌شود در حالی که ایرپادهای اپل را با قیمتی حدود ۱۵۹ دلار در بازارهای جهانی شاهد هستیم. گوگل نیز به تازگی پیکسل‌باد را معرفی کرده است که به عنوان ایرفون‌های پیکسل با قیمتی حدود ۱۶۰ دلار به فروش می‌رسند.

Samsung Gear IconX

البته انصافا باید به این نکته نیز اشاره کرد که  Gear IconX 2018 نسبت به سایر ایرفون‌های همرده خود بیشتر می‌تواند شارژ باتری را نگه دارد و ضربان قلب کاربر را نیز رصد می‌کند.

اما از آنجایی که قیمت گوشی‌های پرچمدار امروزی نیز به هزار دلار نزدیک شده است می‌توان گفت خرید یک ایرفون که قیمتی حدود ۱۶۰ دلار داشته باشد بدون شک به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد.

 

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.