گوگل اپلیکیشن مدیریت باتری خود را در پلی‌استور منتشر کرد

گوگل استراتژی جدیدی برای برخی اپلیکیشن‌هایش در نظر گرفته و برخی اپلیکیشن‌های اختصاصی اندروید را به صورت جداگانه در استور خود عرضه می‌کند.

0

آخرین سری اپلیکیشنی که به این صورت عرضه شده اپلیکیشن باتری اندروید است که Device Health Services نام دارد و همین تازگی وارد پلی‌استور شده است.

البته باید توجه کرد که این اپلیکیشن از آنجایی که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های نکسوس و پیکسل وجود دارد با دیگر گوشی‌ها همخوان نخواهد بود. همچنین قدیمی‌ترین محصولی که این اپلیکیشن را اجرا خواهد کرد نکسوس 5 است.

همچنین اپلیکیشن به صورت جهانی عرضه نشده و در پلی‌استور آمریکا فقط قابل دانلود است و اگر با گوشی پیکسل یا نکسوس خود وارد صفحه دانلود این اپ شده‌اید و با ارور مواجه می‌شود باید بدانید که شاید این اپ با منطقه شما همخوان نیست.

اپلیکیشن Device Health Service عادات و استفاده شما از باتری را به شما نمایش می‌دهد و میزان باقی‌مانده باتری در شرایط مختلف را نمایش می‌دهد. می‌توانید شکل‌های مختلفی را انتخاب کنید تا درصد باتری در استاتوس بار گوشی نمایش داده شود و همچنین تنظیماتی برای روشنایی صفحه گوشی نیز وجود دارد.

گوگل سیاست عرضه این گونه اپلیکیشن‌ها به صورت جدا را بیشتر بدین خاطر اتخاذ کرده که کاربران نکسوس و پیکسل مجبور نباشند به خاطر یک اپلیکیشن و آپدیت شدن یک اپلیکیشن پیش‌فرض یک آپدیت سیستمی دریافت کنند و به راحتی از طریق پلی‌استور این‌کار را انجام دهند.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.