رندرهای نوکیا 9 با حاشیه باریک و دوربین دوگانه منتشر شد

این تصاویر می‌توانند به‌خوبی برای ما روشن کنند که شکل ظاهری این گوشی چگونه است، اما مشخصات فنی نوکیا 9 و جزئیات دیگر این گوشی هنوز برای ما نامشخص است.

0

نوکیا بازهم شروع به ساخت تلفن همراه کرده است، اما بیشتر این گوشی‌ها رده متوسط و یا ارزان‌قیمت هستند. پیش‌ازاین شایعاتی منتشرشده بود مبنی بر اینکه نوکیا 9 پرچم‌دار جدید نوکیا خواهد بود و حالا با درز تصاویری از رندر این گوشی، می‌توانیم از شکل و شمایل آن نیز سر درآوریم. بر اساس این تصاویر نوکیا 9 یک گوشی براق و صیقلی است که طی عمل جسورانه مدیران نوکیا، جک هدفون از آن حذف‌شده است.

آنچه از رندرها مشخص است، تصاویر بر اساس خروجی فایل CAD طراحی گوشی است. این تصاویر می‌توانند به‌خوبی برای ما روشن کنند که شکل ظاهری این گوشی چگونه است، اما مشخصات فنی نوکیا 9 و جزئیات دیگر این گوشی هنوز برای ما نامشخص است. نوکیا 9 ظاهراً یک نمایشگر 5.5 اینچی با حاشیه بسیار باریک و پنل جلوی شیشه‌ای خمیده برخوردار است. هنوز از چندوچون خمیدگی این پنل شیشه‌ای و نحوه اتصال آن به گوشی چیزی مشخص نیست. همچنین از ظاهر این گوشی مشخص است که یک حسگر اثرانگشت پشت گوشی و بالاتر از آن دوربین دوگانه برآمده دارد.

یک پورت USB-C در پایین گوشی قرار داشته و این تنها پورت گوشی است. خبری از جک هدفون و چیزهای دیگری که به نظر طراحان نوکیا مزاحم هستند نیست. بااین‌حال بازخورد خوب یا بد بودن حذف هدفون جک از این گوشی موکول می‌شود به بعد از کنگره جهانی موبایل بارسلون در سال آینده.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.