سامسونگ دو سنسور دوربین جدید آیزوسل را معرفی کرد

شرکت سامسونگ صبح امروز از دو سنسور دوربین جدید آیزوسل با نام‌های Fast 2L9 و Slim 2X7 برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.

0

بر این اساس Fast 2L9 یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.28μm بوده که از فناوری Dual Pixel پشتیبانی میکند و مناسب برای گوشی‌هایی با ضخامت کم و نازک است. تاثیر به کارگیری این تکنولوژی روی سرعت فوکوس و دقت آن فوق العاده است و این بهبود را به خصوص می توان در عکس برداری در حال حرکت مشاهده کرد. همچنین این سنسور واحد می‌تواند همانند دوربین‌های دوگانه تصاویری با افکت پوکه ثبت کند.

در سوی دیگر Slim 2X7 یک سنسور 24 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.9μm می‌باشد که اولین سنسور با پیکسل‌های کوچک‌تر از 1.0μm پیکسل است. با وجود کوچکی پیکسل‌ها سامسونگ با ویژگی تتراسل اطلاعات هر 4 پیکسل را در یک پیکسل ترکیب می‌کند که این ویژگی علاوه بر کاهش ابعاد سنسور، باعث می‌شود که میزان نور بیشتری به سنسور وارد گردد و با پیشرفت کیفیت تصاویر روبرو خواهیم شد.

که در سنسورهای جدید آیزوسل، رنج دامنه دینامیکی بهبود یافته که این امر باعث کاهش تداخل رنگ خواهد شد. هر دو سنسور مذکور به دلیل ابعاد کوچک قابلیت استفاده به عنوان دوربین اصلی و سلفی را دارند، با این حال تاریخ عرضه آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.