این تلفن همراه در عین حال یک اسپینر هم هست!

این گوشی که در حال حاضر فقط در هند به فروش می‌رسد، به نظر می‌آید برای تمدد اعصاب پس از تماس تلفنی افرادی است که روی اعصاب شما راه‌رفته‌اند. بعد از تماس می‌توانید آن را بچرخانید تا اعصابتان آرام شود.

0

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین و اصطلاحاً «پدیده جام» اسباب‌بازی‌های سال امسال قطعاً اسپینر است. دست همه‌کس از کودک و جوان گرفته تا پیر، زن و مرد، همه و همه یک اسپینر است. از سوی دیگر مهم نیست که کجا زندگی می‌کنید و کجا هستید، کافی است دست دراز کنید تا یک اسپینر در دستان شما برای خرید باشد؛ از مرکز خرید و فروشگاه بغل خیابان گرفته تا دست‌فروشان مترو. این اسباب‌بازی آن‌قدر امسال سروصدا به پا کرد که حتی کیم کارداشیان یک برند اسپینر به نام خود زد! حالا که از آسمان هم اسپینر می‌بارد، یک شرکت اقدام به ساخت یک تلفن همراه کوچک کرده است که درعین‌حال اسپینر هم هست!

این گوشی که محصول شرکت هنگ‌کنگی Chilli است، دارای صفحه‌نمایش 1.4 اینچی است و حافظه داخلی 32 مگابایتی آن قابل ارتقاء تا 8 گیگابایت نیز بوده و در 6 رنگ به بازار عرضه‌شده است. این گوشی که تنها 20 دلار قیمت دارد، به لحاظ کارکرد کاملاً ابتدایی بوده و هیچ امکاناتی در آن دیده نمی‌شود.

گوشی مذکور که در حال حاضر فقط در هند به فروش می‌رسد، به نظر می‌آید برای تمدد اعصاب پس از تماس تلفنی افرادی است که روی اعصاب شما راه‌رفته‌اند. بعد از تماس می‌توانید آن را بچرخانید تا اعصابتان آرام شود. احتمالاً چند وقت دیگر این محصول به بازار دست‌فروشان متروی تهران نیز عرضه رسمی شود؛ «هم موبایل هم اسپینر، 90 هزار تومن مغازه فقط 65 هزار تومن! کسی خواسته باشه بدم …».

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.