گوشی Xperia XZ1 سونی رسماً به بازار ایران عرضه شد

علاقمندان به پرچم‌دار جدید سونی اکسپریا XZ1 حالا می‌توانند این گوشی را با گارانتی رسمی سامتل و در سه رنگ مختلف نقره‌ای، آبی یا مشکی از بازار خریداری کنند.

0

اکسپریا XZ1 پرچم‌دار جدید سونی که ماه گذشته در نمایشگاه IFA 2017 آلمان رونمایی شد حالا به بازار کشورمان وارد شده است. این گوشی با گارانتی رسمی 18 ماهه سامتل هم‌اکنون با قیمت حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. گفتنی است این نسخه از گوشی 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت نیز حافظه رم دارد. علاوه بر این برخی فروشگاه‌ها تا پیش از پایان مهرماه یک کارت هدیه 100 هزار تومانی را نیز با این گوشی به مشتری تحویل خواهند داد.

گوشی Xperia XZ1 را می‌توان نسخه کوچک‌تر Xperia XZ Premium دانست که تابستان امسال به بازار عرضه شده بود. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل با گستره رنگی HDR، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، چهار گیگابایت رم، دوربین Motion Eye با وضوح 19 مگاپیکسل و فیلمبرداری سوپراسلوموشن، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و اولین گوشی هوشمندی است که با اندروید 8.0 وارد بازار ایران شده است.

Xperia XZ1 وضوح 4K صفحه‌نمایش برادر بزرگترش را ندارد اما در عوض جمع‌وجورتر شده و بدنه فلزی آن برخلاف بدنه شیشه‌ای نسخه پریمیوم دربرابر اثر انگشت مقاوم‌تر است. از جمله مزایای اصلی این گوشی نسبت به رقبا می‌توان به آخرین نسخه اندروید، بلندگوهای استریو در جلو و رابط کاربری سریع اندروید و از معایب آن نیز می‌توان به حاشیه‌های ضخیم صفحه‌نمایش و نبود شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.