آپدیت iOS 11.1 beta 2 با ده‌ها اموجی جدید از راه رسید

اپل تازگی‌ها علاقه‌ زیادی به اموجی‌ها پیدا کرده است و چیزی حدود 59 اموجی جدید را در آپدیت iOS 11.1 beta 2 شاهد هستیم.

0

اپل پیش از این وعده داده بود که اموجی‌های بیشتری را راهی گوشی‌های آیفون کند، اکنون نیز شاهد انتشار آپدیت iOS 11.1 Beta هستیم که در آن دقیقاً 59 اموجی جدید حضور دارد.

این اموجی‌ها طیف گسترده‌ای از احساسات و عواطف کاربران را در حین ارسال پیام منتقل می‌کنند و شکلک‌های زیبا و خلاقانه‌ای را در اموجی‌های جدید آیفون شاهد هستیم. البته کاملاً مشخص است که ویژگی‌های آپدیت iOS 11.1 Beta به همین‌جا ختم نمی‌شود و در کنار اموجی‌های شیطان و بازیگوش در این آپدیت جدید شاهد تغییرات جدی‌تری نیز هستیم.

یکی از این موارد را می‌توان بازگشت ویژگی تاچ‌سه‌بعدی در سویچر اپلیکیشن‌های مالتی‌تسک دانست. پیش‌بینی می‌شود آپدیت iOS 11.1 Beta  هنوز چند ماهی زمان لازم دارد تا به نسخه‌نهایی و قابل انتشار تبدیل شود، در نتیجه چه بسا که همچنان شاهد انتشار نسخه‌های آزمایشی دیگری نیز از iOS 11.1 در آینده‌ای نزدیک باشیم.

گفته می‌شود که آیفون X قرار است اوایل آبان‌ماه راهی بازار شود و به احتمال زیاد نسخه‌ نهایی iOS 11.1 نیز در همان حوالی منتشر خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.