گزارش فارنت: مراسم فرش آبی سامسونگ و صف خریداران گلکسی نوت 8

امروز سامسونگ همان‌طور که وعده داده بود در چهار مرکز خرید اصلی کشور مراسم فرش آبی را برای قرعه‌کشی بن تخفیف خرید گلکسی نوت 8 برگزار کرد. در ادامه گزارش کوتاه فارنت از مراسم فرش آبی پاساژ چارسو را می‌خوانید.

0

امروز همزمان در پاساژ چارسو، بازار موبایل، فروشگاه خانه موبایل مشهد و فروشگاه سامسونگ اصلانی تبریز مراسم فرش آبی سامسونگ برگزار شد. در مراسم پاساژ چارسو که استقبال خوبی نیز از آن شده بود علاقمندان به خرید گلکسی نوت 8 در کنار فروشگاه بزرگ سامسونگ طبقه همکف صف کشیدند تا پس از دریافت کارت‌های قرعه‌کشی بتوانند یکی از برندگان بن تخفیف باشند.

گلکسی نوت 8 که ماه گذشته با قیمت سه میلیون و ششصد هزارتومان پیش‌فروش شده بود از امروز رسماً با قیمت سه میلیون و 980 هزار تومان به بازار عرضه شد. در مراسم فرش آبی از میان سیصد نفر اولی که در صف حضور داشتند به قید قرعه 22 نفر 500 هزار تومان، به 14 نفر 700 هزار تومان و به 4 نفر یک میلیون تومان بن تخفیف خرید گلکسی نوت 8 اهدا شد. برندگان بایستی با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی و کارت شناسایی حداکثر تا ساعت 21 امروز نسبت به خرید گلکسی نوت 8 خود اقدام می‌کردند. گفتنی است این گوشی همچنین با یک هدست یا اسپیکر بلوتوث Level بی‌سیم سامسونگ عرضه می‌شود.

پس از انداختن کارت قرعه کشی به صندوق افراد حاضر در صف به طبقه زیرین هدایت شدند و در آن‌جا علاوه بر کار با گلکسی نوت 8 عکس‌های یادگاری با یک قلم S-Pen بزرگ نمادین را گرفته و چاپ کردند. سپس مراسم قرعه‌کشی با حضور مدیران سامسونگ و حضار برگزار شد و برندگان بن‌های تخفیف خود را دریافت کردند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.