گلکسی نوت 8 سامسونگ به بازار ایران معرفی شد

شرکت سامسونگ صبح امروز یکشنبه ۱۶ مهرماه 1396 در مراسمی در پردیس ملت تهران گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 را به بازار ایران معرفی کرد.

0

در ابتدای این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت سامسونگ و اصحاب رسانه برگزار گردید، آقای هانگ، مدیر دفتر شرکت سامسونگ در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد: امروز همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا یکی از منحصربه‌فردترین دستگاه‌های این صنعت را به شما معرفی کنیم، این محصول تنها یک تلفن همراه جدید نیست؛ بلکه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر کند.

مدیر دفتر شرکت سامسونگ در ایران در ادامه با اعلام اینکه شرکت سامسونگ در سال 2011 با معرفی اولین سری گوشی‌های نوت تحسین میلیون‌ها نفر را برانگیخت، دستگاهی که مفهوم تلفن همراه را دوباره تعریف کرد. خاطرنشان ساخت که در این مفهوم جدید تلفن همراه به دستگاهی تبدیل شده که می‌توان برای انجام کارهای بیشتر به آن اتکا کرد.

وی تاکید کرد که گلکسی نوت 8 محصولی برای انجام کارهای بزرگتر در زندگی روزمره‌مان است و استانداردی جدید در تجربه‌ گوشی‌های هوشمند به شما عرضه خواهد کرد.

در ادامه این مراسم علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ضمن خوشامدگویی به حاضرین به سراغ معرفی برنامه‌های انجام شده توسط این شرکت در بازار تلفن همراه کشور رفت. وی با اشاره به راه‌اندازی خدمات VoLTE توسط دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور و امکان استفاده از آن بر روی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ گفت: در این سرویس، مشترک صدای مکالمه مخاطبش را با کیفیتی بسیار بالای HD خواهد شنید. کیفیت به حداکثر و قطعی‌ها به حداقل می‌رسد. این مزیت به صدا محدود نیست و شامل اینترنت همراه نیز می‌شود. تا قبل از این در هنگام مکالمه، اینترنت روی گوشی شما به جای نسل چهارم به 2G و یا 3G تنزل پیدا می‌کرد. اکنون همچنان روی بستر 4G باقی خواهید ماند. دانلود هم بر روی همین زیرساخت نسل چهارم انجام می‌شود یعنی سرعت دریافت را روی موبایل چندین برابر می‌کند.

علیرضا توسلی با اشاره به سرویس خدمات ویژه گوشی‌های پرچمدار قبلی سامسونگ خاطرنشان کرد که برای گلکسی نوت 8 نیز این سرویس ویژه برقرار است و تمام خریدارانی که تا پایان آذرماه امسال این گوشی هوشمند را خریداری و با ارسال پیامک سرویس ویژه را فعال کنند در ازای پرداخت مبلغی محدود از پشتیبانی ویژه‌ی صفحه نمایش و سرویس اکسپرس تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ برخوردار می‌شوند.

مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران همچنین در مورد آمار و ارقام پیش‌فروش گلکسی نوت 8 سامسونگ اعلام کرد پیش‌فروش گلکسی نوت 8 در ایران از روز ۲۵ شهریور ماه آغاز شد. ما در این طرح بیش از چند هزار گوشی را در نظر گرفتیم که نیمی از این سفارش‌ها در چند ساعت اول و باقی آن در طی مدت کمتر از یک هفته ثبت شدند. ما با توجه به رویه‌های زمان‌‌بر واردات کالا ما به مشتریان خود قول تحویل کالا در هفته سوم مهر را داده بودیم اما خوشبختانه تحویل سفارشات‌ از هفته گذشته آغاز شده است. این دسته از مشتریان وفادار سامسونگ به عنوان هدیه یک دستگاه دکس سامسونگ نیز دریافت خواهند کرد.

در ادامه این مراسم نوبت به علیرضا کدخدایی مدیر مشتریان کلیدی سامسونگ در ایران رسید تا به معرفی بیشتر گلکسی نوت 8 سامسونگ بپردازد. وی با اعلام اینکه گلکسی نوت 8 با نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپر آمولد بدون مرز طراحی شده است تاکید کرد که با حذف کلیدهای فیزیکی و حضور نمایشگر بدون مرز، بیش از ۸۳ درصد بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته تا کاربران برای کارهایی از قبیل یادداشت‌برداری، طراحی و تماشای محتوای ویدیویی بیشترین فضا با کمترین جابجایی در صفحه نمایش را داشته باشند.

وی افزود با وجود بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر در گلکسی نوت 8، طراحی خاص بدنه گوشی باعث شده کاربران به راحتی بتوانند آن را در یک دست گرفته و با آن کار کنند. رزولوشن Quad HD+ با تراکم پیکسلی ۵۱۲ پیکسل در هر اینچ می‌تواند تصاویری با کیفیت 4K را نمایش دهد و از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

علیرضا کدخدایی در ادامه با اشاره به دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 یادآور شد که گلکسی نوت 8 برای نخستین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند با دو لرزشگیر اپتیکال جداگانه (Dual OIS) برای هر دو لنز واید و تله عرضه شده است.

وی با اشاره به استاندارد ضدآب و گردو غبار در گلکسی نوت 8 اعلام کرد در گلکسی نوت 8 هم گوشی و هم اس‌پن در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و تاییدیه IP68 دارند.

کدخدایی سپس به سراغ قلم هوشمند اس‌پن گلکسی نوت 8 رفت و اعلام کرد که اس‌پن سری نوت سامسونگ را از تمام گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند و اضافه کرد: ظریف‌تر شدن نوک قلم، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار سه موردی هستند که احساس بدست گرفتن یک قلم واقعی را به کاربران گلکسی نوت 8 منتقل می‌کند. نسخه جدید این قلم با افزوده شدن قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید، به گزینه‌ای بسیار کاربردی‌تر برای علاقه‌مندان این سری از گوشی‌های سامسونگ تبدیل شده است.

گلکسی نوت 8 سامسونگ از فردا و در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Grey) و طلایی (Maple Gold) وارد بازار‌ ایران می‌شود.بررسی کامل و جامع گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 سامسونگ را می‌توانید در این مطلب فارنت بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.