مایکروسافت ورد سرانجام به یک مترجم داخلی مجهز می‌شود

عدم وجود یک مترجم داخلی همیشه در مایکروسافت ورد محسوس بود، ظاهرا باخبر شدیم مایکروسافت متوجه این امر شده و قرار است ورد سرانجام به یک مترجم داخلی مجهز شود.

0

مایکروسافت بی‌سروصدا قصد دارد یک مترجم داخلی را به نرم‌افزار قدرتمند و پرطرفدار مایکروسافت ورد اضافه کند. این مترجم که ظاهرا آن‌را با نام Word Translator خواهیم شناخت قرار است در آینده نزدیک به نسخه‌های ویندوز و مک مایکروسافت ورد اضافه شود.

به احتمال زیاد کاربران اندروید و iOS مایکروسافت ورد نیز در آینده‌ای نه چندان دور به ویژگی مترجم داخلی ورد دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت در توسعه مترجم داخلی ورد از سرویس مترجم معروف خود استفاده کرده است. با این حساب انتظار می‌رود مترجم داخلی ورد بتواند محتوای واژه‌ها، عبارت و جمله‌ها را از یک زبان به زبان دیگر تشخیص داده و با یک کلیک آن‌ها را به راحتی ترجمه کند.

جالب‌ است بدانید سرویس مترجم مایکروسافت در حال حاضر برای چیزی حدود ۱۱ زبان فعال است و انتظار می‌رود با پیشرفت فناوری و همچنین حضور سرویس مترجم مایکروسافت در نرم‌افزار ورد شاهد بهینه‌شدن بیشتر سرویس مترجم مایکروسافت نیز در آینده باشیم.

زبان‌های عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، روسی و اسپانیایی فعلا از جانب این سرویس پشتیبانی می‌شوند اما مایکروسافت وعده داده است تا در آینده‌ سایر زبان‌ها را نیز به سرویس مترجم خود اضافه کند.

کاربران آفیس اینسایدر از هم اکنون قادر به دسترسی به سرویس مترجم داخلی ورد هستند، برای آپدیت این سرویس باید به دنبال بلید نسخه  8613.1000 باشید. سایر کاربران معمولی مایکروسافت ورد نیز در چند ماه آینده به سرویس مترجم داخلی دسترسی خواهند داشت.

منبع mspoweruser
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.