گلکسی اس 8 و اپل واچ بهترین گوشی و ساعت هوشمند بریتانیا انتخاب شدند

در بخش «مقرون‌به‌صرفه‌ها» نیز هواوی Honor 9 بهترین گوشی رده متوسط و موتو E4 خوش قیمت‌ترین گوشی (زیر 150 پوند) معرفی شدند.

0

Mobile Choice Consumer Awards یا همان جوایز «انتخاب بهترین موبایل از نگاه مصرف‌کنندگان» که همه‌ساله در بریتانیا برگزارشده و منتخبان خود در عرصه فناوری را بر اساس رأی مردم معرفی می‌کند چندی پیش بهترین‌های امسال را معرفی کرد.

بر این اساس گلکسی اس 8 سامسونگ عنوان بهترین تلفن همراه سال را از آن خود کرد. این گوشی همچنین جایزه بهترین دوربین تلفن همراه را نیز دریافت کرد و سامسونگ به‌عنوان بهترین تولیدکننده سال شناخته شد. در بخش «مقرون‌به‌صرفه‌ها» نیز هواوی Honor 9 بهترین گوشی رده متوسط و موتو E4 خوش قیمت‌ترین گوشی (زیر 150 پوند) معرفی شدند.

اپل واچ 2 جایزه بهترین ساعت هوشمند را دریافت کرد اما جایزه بهترین پوشیدنی ورزشی به Fitbit Charge 2 رسید.

فارغ از بحثی که می‌توان درباره برنده‌ها کرد، نوع و عناوین جایزه‌های این مراسم سالیانه بسیار جالب است. به نظر می‌آید مانند حساسیت برگزارکنندگان آن کمتر از حساسیت برگزارکنندگان مراسم سالیانه اسکار نیست!

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.