تصویر رندرشده گوشی بلک‌بری موشن درز کرد

بلک‌بری قصد دارد یک گوشی تمام لمسی اندرویدی جدید با نام Motion را به بازار عرضه کند که امروز اولین تصویر رسمی از آن به بیرون درز کرده است.

0

پس از موفقیت نسبتی Keyone در بازار گوشی‌های اندرویدی بلک‌بری حالا به فکر افتاده تا با حذف کیبورد فیزیکی این گوشی یک نسخه جدید را با نام موشن به بازار عرضه کند. این گوشی ظاهراً از بدنه پشتی با جنس فیبر کربن ساخته شده و حالا تصویر رندر شده آن نیز درز کرده است.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید حسگر اثر انگشت با لوگوی بلک‌بری پایین صفحه‌نمایش قرار گرفته و دستگاه به درگاه‌های USB-C و جک هدفون نیز مجهز است. علاوه بر این دکمه اختصاصی در سمت راست احتمالاً برای فراخوانی سرویس بلک‌بری هاب در نظر گرفته شده است.

از نظر مشخصات اما این گوشی کماکان از تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون 625 یا 626 بهره خواهد گرفت که تمرکز آن بیشتر روی دوام شارژ بالاتر است. چهار گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز از مشخصات دیگر این گوشی هستند و صفحه‌نمایش هم وضوحی برابر 1920 در 1080 پیکسل خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی یا رده قیمتی احتمالی این گوشی منتشر نشده است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.