هواوی باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را برای میت 10 تأیید کرد

حالا که کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی از میت 10 هواوی باقی مانده این شرکت به انتشار تیزرهای مختلف از این محصول ادامه می‌دهد. این‌بار هواوی از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در پرچم‌دار آینده خود خبر داده است.

0

درحالی‌که شرکت‌های رقیب به بهانه استفاده از پردازنده‌های کم‌مصرف ظرفیت باتری گوشی‌های خود را کاهش می‌دهند هواوی کماکان به باتری‌های غول‌آسا در فبلت‌هایش علاقه دارد و به تازگی در صفحه توییتر خود از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در میت 10 خبر داده است.

وقتی وقتی باتری گوشی شما با یک‌بار شارژ تمام روز را دوام می‌آورد. هواوی میت 10 شانزدهم اکتبر از راه می‌رسد.

البته متن این توییت چندان هم امیدوار کننده نیست چرا که دوام شارژ یک‌روزه برای یک فبلت با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی اصلاً چیز عجیبی نیست. فبلت‌های پیشین هواوی مثل میت 9 و میت 8 دوام شارژ یک و نیم تا دو روزه داشتند که به یکی از نقاط قوت اصلی آن‌ها تبدیل شده بود. به هر حال تا عرضه این محصولات و بررسی نزدیک‌تر نمی‌توان نظر قطعی داد.

علاوه بر این همان‌طور که می‌دانید میت 10 در نسخه‌های مختلفی از جمله میت 10 و میت 10 پرو عرضه می‌شود که احتمالاً هر دو نسخه با همین ظرفیت باتری عرضه خواهند شد. امیدواریم دوام شارژ عالی کماکان از ویژگی‌های مثبت سری میت باقی بماند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.