تصاویر واقعی از هواوی میت 10 پرو در رنگ آبی براق درز کرد

پس از این‌که چند روز پیش تصاویر رسمی و رندرشده هواوی میت 10 پرو درز کرد حالا نوبت به درز تصاویر این پرچم‌دار در دنیای واقعیست.

0

خانواده گوشی‌های هواوی میت 10 قرار است 24 مهرماه رسماً طی مراسمی در آلمان رونمایی شود. هواوی تاکنون تیزرهای مختلفی برای این گوشی منتشر کرده که خبر از استفاده از دوربین دوگانه با لنز f/1.6 و تمرکز روی فناوری هوش مصنوعی دارد. پس از این‌که تصاویر رسمی این گوشی درز کرد به نظر می‌رسید هواوی از فلز مات در پشت گوشی استفاده کرده اما تصویری که به تازگی درز کرده خبر از فلز براق و یا شیشه دارد.

همان‌طور که می‌بینید میت 10 پرو حالا یک طراحی جدید و جذاب دارد که دوربین‌های دوگانه در یک نوار مات احتمالاً پلاستیکی برای عبور امواج مخابراتی قرار گرفته‌اند و ماژول فوکوس لیزری و فلش هم به صورت قرینه در دو طرف آن جای گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت نیز برخلاف گلکسی نوت 8 در پشت اما در جایی قابل دسترس قرار گرفته است.

پیشرفت بزرگ‌تر طراحی میت 10 پرو را می‌توان در حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش دید که باعث شده صفحه‌نمایش احتمالاً 5.9 اینچی این گوشی در بدنه‌ای به ابعاد کوچک‌تر از میت 9 قرار بگیرد. گفته می‌شود نسخه پرو میت 10 به صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح +QHD، تراشه Kirin 970 و قابلیتی مشابه DeX سامسونگ برای اتصال به مانیتور و تبدیل به یک کامپیوتر شخصی برخوردار خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید خانواده میت 10 که دیرتر از سایر پرچم‌داران نیمه دوم 2017 مثل گلکسی نوت 8، ال‌جی V30، آیفون X و پیکسل 2 رونمایی خواهد شد چه چیزهای جدیدی برای جذب خریداران دارد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.