اپل آپدیت watchOS 4 را برای رفع مشکلات آنتن‌دهی اپل واچ سری 3 منتشر کرد

سری سوم ساعت‌های Apple Watch مشکلات جدی با اتصالات LTE داشت و حالا کمپانی سعی می‌کند که با آپدیت‌های سیستم‌عامل، این مشکلات را برطرف کند.

0

Lauren Goode درباره این دستگاه پوشیدنی می‌نویسد:

اینکه اپل واچ بعد از فاصله گرفتن کاربر از گوشی هوشمندش برای پیدا کردن شبکه LTE حدود یک دقیقه زمان صرف می‌کند منطقی به نظر می‌رسد؛ اما اینکه بخواهد چندین دقیقه زمان برای آن صرف کند یا اصلاً کار نکند، ابداً منطقی نیست. گاهی دوست دارم وای‌فای ساعت را به‌طورکلی خاموش‌کنم تا همیشه از LTE استفاده کند.

ساعت به‌جای اینکه بعد از فاصله گرفتن از گوشی به‌سرعت به شبکه LTE متصل شود، به شبکه‌های عمومی و ناامن وای‌فای متصل می‌شد. ظاهراً این باگ به خود LTE مربوط نیست و با انتقال شبکه از وای‌فای به LTE ارتباط دارد. در زمان انتشار خبر، کمپانی اپل برای Lauren پیغامی فرستاده و عنوان کرده که در نسخه‌های بعدی نرم‌افزار این مشکل برطرف خواهد شد. به نظر می‌رسد که بالاخره راه‌حل مشکل با آپدیت watchOS 4.0.1 عرضه‌شده باشد، البته تا تست کامل این نسخه مدت‌زمانی طول خواهد کشید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.