اپل مشکل خش‌خش صدای مکالمه در آیفون 8 را با یک آپدیت رفع کرد

از قرار معلوم صدای بعضی از آیفون‌های 8 در حین مکالمه دارای خش‌خش بود که باخبر شدیم اپل اپل مشکل خش‌خش صدای مکالمه در آیفون 8 را با یک آپدیت رفع کرد.

2

بعضی از کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از خش‌خش صدا در حین مکالمه‌‌های تلفنی شکایت داشتند اپل نیز با انتشار آپدیتی برای iOS 11، این مشکل را بر طرف کرده است.

در حال حاضر مشخص نشده است که دلیل شنیدن صدای خش‌خش در حین مکالمات در آیفون‌های 8 و 8 پلاس به چه دلیل بوده است اما از آنجایی که این مشکل با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف شده به احتمال زیاد این کاربران با مشکلی طرف بوده‌اند که ریشه نرم‌افزاری داشته است.

این خش‌خش صدا در آیفون‌های 8 وضوح زیادی نداشته است اما باز هم کاربران از آن گله می‌کردند. اپل نیز به همین دلیل وجود این مشکل را هفته پیش تایید کرد و مدعی شد که به زودی مشکل خش‌خش صدا در حین مکالمه را برطرف خواهد کرد.

خوشبختانه اکنون نیز شاهد انتشار آپدیتی هستیم که مشکل خش‌خش صدای آیفون‌های 8 اپل را بر طرف می‌کند.

این آپدیت با نسخه iOS 11.0.2 منتشر شده است و به غیر از این مشکل،‌ شاهد برطرف شدن چند اشکال جزئی نرم‌افزاری دیگر نیز در آیفون‌های جدید اپل هستیم.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایرج می‌گوید

    ایفون من سیکس sپلاس هستش یه مدت هستش شارژ کوشیم که میاد رو ۳۵ و در حین مکالمه صدای طرف مقابلم دیگه نمیشنوم جوری که فقط صدای خش خش میاد تا اینکه شارژر به برق متصل میکنم مشکل حل میشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا مشکل از باتری باشه اما از راه دور نمیشه نظر داد.