هواوی Nova 2i با صفحه‌نمایش فول‌ویو و چهار دوربین رونمایی شد

شاهد رونمایی هواوی Nova 2i هستیم، این گوشی صفحه‌نمایش فول‌ویو دارد و از چهار دوربین بهره می‌برد.

2

چیزی به رونمایی میت 10 نمانده است، در این بین هواوی دست خالی نیست و پس از اینکه یکی دو هفته پیش شاهد رونمایی هواوی Maimang بودیم، اکنون خبر رونمایی هواوی Nova 2i به گوش می‌خورد.

ظاهرا گوشی هواوی Maimang که به تازگی معرفی شده نسخه چینی هواوی Mate 10 lite است. جالب اینجاست که هواوی Nova 2i نیز که اکنون صحبت آن در میان است به لحاظ سخت‌افزاری و ظاهر شباهت‌های زیادی به Mate 10 lite دارد.

با این حساب مشخص نیست هواوی واقعاً‌ به چه دلیل یک گوشی هوشمند را با سه نام مختلف عرضه کرده است. تنها احتمالی که برای این کار وجود دارد، عرضه این گوشی‌ها در بازارهای مختلف است.

در هواوی Nova 2iبا گوشی میان‌رده‌ای طرف هستیم که صفحه‌نمایش 5.9 اینچی دارد، این صفحه‌نمایش از نوع پنل‌های فول‌ویو هواوی است و نسبت تصویر آن 18:9 است. رزولوشن فول‌ اچ‌دی در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون 659 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، مشخصات اصلی هواوی Nova 2i را تشکیل می‌دهد.

این گوشی تازه معرفی شده هواوی به لحاظ دوربین هم چیزی کم و کسر ندارد و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی را در قست جلو گوشی و 16 و 3 مگاپیکسلی را در قسمت پشت Nova 2i شاهد هستیم.

باتری 3340 در کنار اندروید نوقا به همراه رابط کاربری EMUI نسخه 5.1 را می‌توان از سایر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Nova 2i دانست.

به احتمال زیاد هواوی Nova 2i با رنگ‌های مشکی، آبی و سفید راهی بازار خواهد شد، به غیر از این اطلاعات سخنی در خصوص کشورهایی که Nova 2i راهی آن خواهد بود و همچنین قیمت این گوشی مطرح نشده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    واقعا هواووی این چند ساله ترکونده و واقعا کیفیت گوشی هاش از همه لحاظ عالیه من چند ماهیه که گوشی هانر 6x خریدم و واقعا از همه لحاظ ازش راضیم و تو این چند ماه اصلا از خریدم پشیمون نشدم. فقط حیف که تو ایران کمی قیمت گوشی هاش گرونه که اونم بخاطر دلاره یه سری مسائل دیگر.

    1. طاهر می‌گوید

      هواوی فقط در میانرده ها حرف برای گفتن داره
      سامسونگ به عنوان نمونه تو بازار میانرده ها چند سالی هست داره کولاک میکنه و قطعا و بزودی این مزیت هواوی رو هم مال خودش میکنه
      گوشیهای پایین رده هواوی که یک کلام افتضاح اندر افتضاح هستن!!
      گوشی های بالا رده هواوی هم مشکلات بزرگی دارن که قابل چشم پوشی نیست!!
      مثل آپدیت نشدن پرچمدارهاش مثل بقیه سازندگان گوشی و بدتر از همه لکه سفید میوفته تو صفحه نمایش این گوشی ها
      من میت ۸ دارم لکه سفید گرفته
      میت ۷ هم داشتم همین داستان بود!!
      یه سری به پیج میت ۸ و احتمالا میت ۹ تو سایت موبایل دات آی آر بزنید تا ببینید چقدر ادم الان از سفید شدن صفحه نمایش گوشی شون ناله میکنن