تصاویر پیکسل 2 ایکس‌‌ال گوگل با حاشیه‌های باریک فاش شد

پیکسل 2 ایکس ال یکی از دو گوشی هوشمندیست که مطمئنا فردا توسط گوگل رونمایی خواهد شد و حالا تنها یک روز پیش از رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند، شاهد درز تصاویر کاملا واضح دیگری از آن هستیم.

0

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال  دو گوشی هوشمندیست که گوگل فردا از آنها رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده که تقریبا می‌توان آنها را قطعی دانست پیکسل 2 گوگل را شرکت اچ‌تی‌سی و پیکسل 2 ایکس ال را شرکت ال‌جی برای گوگل تدارک دیده‌ و تولید کرده‌اند اما حالا با دیدن تصویری که Evan Blass افشاکننده مشهور توئیتری منتشر کرده می‌توان ساخت پیکسل 2 ایکس ال  توسط ال‌جی را کاملا قطعی دانست چرا که حاشیه‌های باریک موجود در طراحی پیکسل 2 ایکس ال  ما را به یاد G6 و البته V30 ال‌جی می‌اندازد!

Evan Blass در واقع دو تصویر منتشر کرده که در کیی از آنها پیکسل 2 ایکس ال درون قاب محافظ (تصویر بالای مطلب) و در دیگری بدون آن و کامل‌تر دیده می‌شود. آن طور که در این تصاویر مشخص است دکمه‌های پاور و همچنین  ولوم صدا در این گوشی در سمت راست بدنه مشابه آنچه سال گذشته در پیکسل ایکس ال دیده بوده‌ایم در نظر گرفته شده است. در این تصاویر همچنین بلندگوهای استریو در قاب جلویی و همچنین یک دوربین سلفی عادی دیده می‌شود.

پیکسل 2 ایکس ال احتمالا شش اینچی به همراه نسخه کوچک‌تر احتمالا 5 اینچی آن یعنی پیکسل 2 همانطور که گفتیم فردا در مراسم گوگل رونمایی خواهند شد و انتظار می‌رود در مدت کوتاهی بعد از آن به بازار عرضه شوند. بنابر گزارش‌های منتشر شده پیکسل 2 ایکس ال از قیمت بالاتری نسبت به پیکسل ایکس ال برخوردار خواهد بود که سال گذشته با قیمت 849 دلاری (مدل 64 گیگابایتی) و 949 دلاری (مدل 128 گیگابایتی) به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 835 مانند سایر پرچمدارهای گران‌قیمت بازار نظیر گلکسی نوت 8 و وی 30 ال‌جی برخوردار خواهند بود.

تا زمان رونمایی وقت زیادی باقی نمانده با فارنت همراه باشید تا جزئیات کامل این دو محصول را پس از رونمایی در اختیار شما قرار دهیم. تا فردا می‌توانید با خواندن مطلب از رویداد پیکسل 2 گوگل چه انتظاراتی داشته باشیم؟ از آنچه که احتمال فراوان در مراسم گوگل خواهد گذشت خبردار شوید.

 

منبع Evan Blass
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.