تصویر یکی از گوشی‌های Galaxy A 2018 سامسونگ درز کرد

در حالی که تنها چند ماه بیشتر از زمان عرضه سری 2017 گوشی‌های گلکسی A سامسونگ به بازار نمی‌گذرد، ساعاتی پیش تصویر یکی از گوشی‌های Galaxy A 2018 سامسونگ منتشر شد که در صورت تأیید صحت آن، احتمالا با گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر بدون حاشیه کناری روبه‌رو خواهیم شد.

0

اگر به خاطر داشته باشید، در هفته‌های اخیر نیز شایعاتی در رابطه با احتمال تجهیز گوشی‌های میان رده و بالا رده سری J و A سامسونگ به دکمه فراخوانی دستیار صوتی Bixby منتشر شده بود. در همین راستا درز اولین تصویر رندر شده و باکیفیت منتسب به گلکسی A7 مدل 2017، علاوه بر تأیید شایعات از پیش درز کرده، گواهی می‌دهد که شرکت کره‌ای، سال آینده از نمایشگرهای بدون حاشیه کناری در گوشی‌های سری گلکسی A استفاده خواهد کرد.

گوشی‌های این خانواده با نام‌های A3, A5 و A7 شناخته می‌شوند که از لحاظ ابعاد نمایشگر و سخت افزار با یکدیگر تفاوت دارند. منتشر کننده تصویر به طور دقیق مشخص نکرده که گوشی در تصویر کدام یک از مدل های Galaxy A سامسونگ بوده است. البته از آنجا که استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه در فبلت‌ها جلوه می‌کند، احتمالا با رندر Galaxy A7 2018 روبه‌رو هستیم.

به هر حال به وضوح مشخص است که گوشی در تصویر دارای نمایشگر Infinity سامسونگ بوده و از فریمی فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. فارغ از محل قرارگیری سنسور اثر انگشت که به قسمت زیرین دوربین منتقل شده، گوشی در تصویر شباهت غیرقابل انکاری نسبت به گلکسی اس 8 داشته، به طوری که شاید در نگاه اول، تفاوت میان آن‌ها را نتوان تشخیص داد. همچنین در جلوی دستگاه دیگری خبری از دکمه هوم نیست.

البته از آنجا که گوشی‌های سری Galaxy A با قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به پرچم‌داران گلکسی اس سامسونگ به بازار عرضه می‌شوند، احتمالا نمایشگر بدون حاشیه کناری آن‌ها از نوع تخت انتخاب خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر آنکه، در قاب جلویی گوشی در تصویر، دو دوربین سلفی مشاهده می‌شود که تا پیش از این در گوشی‌های سری Galaxy A بی سابقه بوده است.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده و بنچمارک‌های به ثبت رسیده از مدل 2018 گوشی گلکسی A7، می‌توان حدس زد که این محصول دارای سخت افزاری همچون نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‌دی و نسبت تصویر 18:9، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و سلفی است.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.