تصاویر هواوی میت 10 پرو در رنگ‌های متنوع درز کرد

اگر 2016 را سال تجهیز گوشی‌های هوشمند به دوربین‌های دوگانه بنامیم، بدون شک 2017 سالیست که تقریبا تمامی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند به استفاده از پنل‌های بدون حاشیه در محصولات خود روی آورده‌اند. در همین راستا شرکت هواوی که هنوز محصولی با این ویژگی را به بازار عرضه نکرده، در حال بر روی کار بر روی گوشی میت 10 است که علاوه بر تجهیز به پردازنده کرین 970، از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد.

0

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، شرکت هواوی مشغول تدارک مراسمی برای روز 24 مهرماه است که انتظار داریم در آن از گوشی‌های جدید این شرکت رونمایی شود.گفته می‌شود که گران‌ترین گوشی هواوی، مدل هواوی میت 10 پورشه دیزاین خواهد بود. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که در کنار نسخه پیش‌فرض و پورشه دیزاین، شرکت هواوی از نسخه‌های لایت و پرو گوشی میت 10 در تاریخ مذکور پرده بردارد. در همین راستا و در ادامه درز مشخصات و ویژگی‌های بلند قامت جدید هواوی، امروز نیز تصاویری رندر شده باکیفیتی از این محصول توسط کاربر توئیتری Evan Blass منتشر شد.

اگر صحت این تصویر که گوشی میت 10 را در رنگ‌های مسی، آبی و خاکستری نشان می‌دهد تایید گردد، بایستی گفت که به لطف طراحی بدون حاشیه و به کار بردن المان‌های زیبایی همچون خطوط آنتن دهی در قاب پشتی و چینش عمودی شکل دوربین دوگانه در قاب پشتی، هواوی توانسته به یک سبک طراحی استاندارد و تقریباً خاص دست پیدا کند.

نمایشگر میت 10 دارای نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 با لبه‌های خمیده ولی گوشه‌های غیر گرد هست، در حالی که مدل پرو از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد. حاشیه‌های بالا و پایین بسیار نازک است، در حاشیه بالا سنسور دوربین سلفی و خروجی صدا قرار گرفته و در حاشیه پایین، نام هواوی حک شده است.

این دستگاه در پنل پشتی خود به یک دوربین دوگانه با لنزهای Sumilux-H لایکا مجهز خواهد بود. ترکیب این دوربین دوگانه را دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 23 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد، در حالی که دوربین سلفی جلو به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گشادگی دیافراگم این سنسور برابر است با f/1.6 است که امکان ثبت تصاویر شفاف‌تر در شرایط کم نور را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی میت 10 می‌توان به پردازنده کرین 970، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. البته از آنجا که تراشه‌ هشت هسته‌ای و بالابرده‌ کرین 970 با تمرکز بر هوش مصنوعی توسعه یافته، هواوی معتقد است که میت 10 را نباید گوشی هوشمند بدانیم، بلکه بهتر است از آن به عنوان یک ماشین هوشمند قدرت گرفته از سیستم پردازش عصبی یاد کنیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.