تیزر هواوی: میت 10 یک گوشی هوشمند نیست!

هواوی امروز یک تیزر جدید با هدف مشتاق کردن بیشتر کاربران نسبت به میت 10 منتشر کرده که ادعا می‌کند این دستگاه یک گوشی هوشمند نیست بلکه یک ماشین هوشمند است که درست مثل ما می‌بیند، فکر می‌کند و یاد می‌گیرد.

0

اگر به خاطر داشته باشید هواوی پس از معرفی آیفون 10 نیز با طعنه به اپل ادعا کرد قصد دارد گوشی هوش مصنوعی واقعی را رونمایی کند و از قابلیت‌های یادگیری ماشینی تراشه جدید خود Kirin 970 نیز پرده برداشت. به گفته هواوی این تراشه هشت هسته‌ای اولین چیپ موبایلی هوش مصنوعی با یک واحد پردازشگر عصبی (NPU) خواهد بود. اما این‌که این قابلیت چگونه بر روی کارایی دستگاه تأثیر می‌گذارد هنوز مشخص نیست.

در این تیزر ویدئویی جدید دوربین دوگانه و قابل فلزی گوشی نیز به چشم می‌خورد. طبق شایعات میت 10 قرار است در سه نسخه Mate 10، Mate 10 Pro و Mate 10 Lite معرفی و عرضه شود. گفته می‌شود حداقل یکی از این گوشی‌ها با طراحی جدید و صفحه‌نمایش با حاشیه بسیار باریک عرضه خواهند شد.

طبق دعوتنامه این شرکت خانواده میت 10 قرار است دوشنبه 24 مهرماه در برلین آلمان رونمایی شود. حالا که سامسونگ، ال‌جی، سونی و اپل پرچم‌داران جدید خود را معرفی و عرضه کرده‌اند از میان شرکت‌های مشهور تنها گوگل و هواوی باقی مانده‌اند تا برنده نهایی جنگ بهترین‌های 2017 مشخص شود.

منبع Twitter
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.