نسخه 3G نوکیا 3310 جدید معرفی ‌شد

شرکت اچ دی ام گلوبال که اکنون مسئولیت تولید گوشی‌های برند نوکیا را برعهده دارد، ساعاتی پیش از نسخه ارتقا یافته گوشی کلاسیک نوکیا 3310 رونمایی کرد که امکان اتصال به شبکه 3G را دارد.

0

پس از بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند، این برند فعالیت خود را در حوزه تولید گوشی‌های کلاسیک نیز قوت بخشید، به طوری که اگر به خاطر داشته باشید، اوایل سال جاری میلادی، در کناری نوکیا 3، 5 و 6، از نسخه به‌روز شده گوشی خاطره انگیز نوکیا 3310 نیز رونمایی کرد.

این مدل علی‌رغم برخورداری از نمایشگر رنگی و کیفیتی که همیشه از برند نوکیا انتظار داشتیم، صرفا با نسل دوم شبکه‌های مخابراتی سازگاری دارد. اغلب اپراتورهای بزرگ ایالات متحده به پشتیبانی از فرکانس‎های رادیویی گوشی نوکیا 3310 پایان داده‎اند و بعضی دیگر از اپراتورها مانند T-Mobile تا سال 2020 این کار را انجام می‎دهند. همین امر باعث گردیده که بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های کلاسیک ساکن ایالات متحده، نوکیا 3310 را از سبد خرید خود حذف کنند.

به هر حال شرکت اچ دی ام گلوبال با توجه به این موضوع، ساعاتی پیش از نسخه جدید نوکیا 3310 رونمایی کرد که علاوه بر برخورداری از رابط کاربری جدید و تنوع رنگ‌بندی بیشتر، از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌کند. اچ دی ام گلوبال در بیانیه مطبوعاتی خود تاکید کرد، نسخه جدید نوکیا 3310 در رنگ‌های قرمز، آبی نیلی، مشکی کربنی و زرد از ماه آینده با قیمت 64 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

در نوکیا 3310 شاهد صفحه‌نمایشی رنگی هستیم. این صفحه‌نمایش 2.4 اینچی است و رزولوشنی برابر با QVGA دارد. جالب اینجاست که نوکیا 3310 از دوربین 2 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی در نوکیا 3310 جدید به چشم می‌خورد. علاوه بر این در نسخه به‌روز شده این محصول شاهد ارتقا رابط کاربری و اضافه شدن آیکون‌های دسترسی سریع هستیم که کاربر بر اساس سلیقه خود می‌تواند رنگ آن‌ها را تغییر دهد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.