گوشی هوشمند جدید ال‌جی پشه‌های مزاحم را فراری می‌دهد!

دوست داشتید گوشی هوشمندتان وقتی در تاریکی و تختخواب مشغول کار با آن هستید می‌توانست حشرات موذی را فراری دهد؟ K7i گوشی اختصاصی ال‌جی برای بازار هند دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد!

0

ال‌جی به‌تازگی از گوشی هوشمند جدید خود با نام K7i تنها برای بازار هند رونمایی کرده است که از صفحه‌نمایش 5 اینچی HD، دو گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته‌ای و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اما ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی قابلیت Mosquito Away برای فراری دادن حشرات و پشه‌ها با امواج فراصوت است.

این گوشی نمونه بارز یک گوشی ارزان‌قیمت است که حتی از اندروید مارشملو سال 2015 استفاده می‌کند اما ویژگی فراری دادن حشرات ظاهراً برای هندی‌ها بسیار جذاب است. با این‌که بارت نولز یک حشره‌شناس مشهور می‌گوید هیچ مدرک علمی مستندی مبنی بر تأثیر این امواج بر حشرات وجود ندارد ال‌جی این فناوری را در محصولات دیگر خود مثل کولرهای گازی، تلویزیون‌ها و حتی ماشین‌های لباسشویی خود گنجانده است.

به هر حال با قیمت 7990 روپیه یا حدود 121 دلار این گوشی کماکان می‌تواند برای کاربران با بودجه کم مناسب باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.