آمازون نسخه جدید اسپیکر هوشمند اکو را با قیمت 99 دلار رونمایی کرد

پس از استقبال خوب از اسپیکر هوشمند Echo آمازون، این شرکت حالا نسل دوم را جمع‌وجورتر و البته ارزان‌تر رونمایی کرد.

0

در مراسمی که شب گذشته به صورت ناگهانی ترتیب داده شد آمازون نسل جدید اسپیکرهای هوشمند سری اکو خود را با دستیار صوتی الکسا معرفی کرد.

آمازون اکو جدید حالا کوچک‌تر شده و بلندگوی آن شامل یک توییتر بیس مستقل برای بهبود کیفیت صدا خصوصاً در پخش موزیک‌هست. اکوی جدید تقریباً ارتفاعی نصف نسل قبلی دارد و این‌بار علاوه بر بدنه فلزی در نسخه‌ای با بدنه پوشیده از پارچه یا با طرح چوب نیز عرضه می‌شود تا ظاهری دوستانه‌تر و سازگارتر با مبلمان منزل شما داشته باشد. اکوی جدید با قیمت 99 دلار از همین امروز به فروش می‌رسد اما اگر بخواهید یک بسته سه‌تایی از آن را خریداری کنید با احتساب تخفیف تنها کافیست 250 دلار بپردازید.

صدای چند اتاقه یکی از ویژگی‌های درخواستی کاربران نسل اول این اسپیکر هوشمند بود و حالا اکو می‌تواند با اتصال به اکوهای دیگر صدا را به صورت همگام شده پخش کند تا یک رقیب مستقیم برای Sonos باشد. علاوه بر این اکو حالا یک رقیب ارزان‌تر برای هوم‌پاد اپل و گوگل هوم نیز محسوب می‌شود که سابقه بیشتری نیز در این زمینه دارد.

آمازون اکو جدید همچنین می‌توانید تماس رایگان به خطوط آمریکا، کانادا و مکزیک برقرار کند و یا به سرعت با فوریت‌های پزشکی تماس بگیرد. از وقتی که سال 2014 آمازون با معرفی اکو همگان را غافلگیر کرد الکسا به دستیار صوتی شماره یک اسپیکرهای خانگی تبدیل شده است و بی‌شک اکوی جدید و ارزان‌تر می‌تواند وضعیت را برای آمازون حتی بهتر کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.