نسل آینده گوشی‌های سونی با طراحی کاملاً جدید عرضه خواهد شد

بزرگترین انتقادی که از گوشی‌های خصوصاً پرچم‌دار اکسپریای سونی مطرح می‌شود طراحی تکراری و با حاشیه‌های ضخیم صفحه‌نمایش است. سونی حالا تأیید کرده که نسل بعدی گوشی‌هایش با طراحی کاملاً جدید عرضه خواهد شد.

0

طراحی موسوم به OmniBalance با وجود این‌که از زمان معرفی Xperia Z در سال 2013 تغییرات زیادی کرده اما این تغییرات اغلب کوچک بوده و شکل کلی دستگاه نسبتا بدون تغییر باقی مانده است. طراحی شیشه و فلز اکسپریا که در سال 2017 در میان گوشی‌های پلاستیکی و یا گاهاً پلاستیکی بسیار جذاب به نظر می‌رسد حالا قدیمی و تکراری به نظر می‌رسد و حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین صفحه‌نمایش نیز در حضور گلکسی اس 8، ال‌جی جی 6 و آیفون 10 نشان از عقب افتادن سونی در زمینه طراحی دارد.

گوشی Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact که در ماه گذشته رونمایی شدند نیز کماکان از طراحی قدیمی استفاده می‌کنند که طرفداران سونی را ناامید کرده است. با این‌حال یکی از مدیران سونی تأیید کرده که طراحی گوشی‌های این شرکت به‌زودی متحول خواهد شد. آقای کنیچیرو هیبی مدیر محصول سونی در هند در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که آیا سونی زبان طراحی جدیدی را اتخاذ خواهد کرد یا خیر این‌گونه پاسخ داده است:

 ما تا وقتی که سری X در بازار است به طراحی omnibalance ادامه می‌دهیم. با این وجود ما همچنین نسل جدیدی از محصولات را عرضه خواهیم کرد و می‌توانید انتظار یک طراحی کاملاً جدید را از محصولاتمان داشته باشید.

با این‌که هنوز چیزی در مورد گوشی‌های با حاشیه صفحه باریک نگفته اما از آن‌جا که حتی اپل هم تصمیم گرفته آیفون 10 را با حاشیه باریک عرضه کند و پیکسل 2 گوگل نیز احتمالاً با چنین طراحی عرضه خواهد شد انتظار داریم سونی هم حاشیه‌های بدقواره پرچم‌دارانش را باریک‌تر کند. شاید در حال حاضر به جز سونی تنها اچ‌تی‌سی و هواوی کماکان به ساخت گوشی‌های با طراحی قدیمی ادامه می‌دهند که طبق تصاویر درز کرده میت 10 هواوی نیز قرار است یک طراحی جدید داشته باشد.

از آن‌جا که سونی گوشی‌های جدید پرچم‌دار خود را معمولاً در نمایشگاه MWC اسفندماه و همچنین IFA شهریورماه رونمایی می‌کند انتظار داریم پرچم‌دار جدید این شرکت اسفندماه رونمایی شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.