توییتر افزایش محدویت کاراکترها را به 280 کاراکتر آزمایش می‌کند

در حال حاضر در هر توییت می‌توانید حداکثر 140 کاراکتر بنویسید. توییتر اما در حال آزمایش توییت‌های 280 کاراکتری برای برخی کاربران به‌صورت محدود است.

0

یکی از ویژگی‌های اصلی توییتر محدودیت تعداد کاراکترهاست که شخصیت این شبکه اجتماعی را شکل داده و به نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی از مزایای اصلی آن است. با این حال توییتر به تازگی در حال تست افزایش محدودیت این تعداد کاراکتر به دوبرابر یعنی 280 کاراکتر است.

توییتر پیش از این پاسخ توییت‌ها یا @reply ها و همچنین لینک تصاویر و ویدئوها را از محدودیت شمارش کاراکترها حذف کرده بود و حال این محدودیت را بیش از پیش کاهش می‌دهد. به گفته توییتر تغییر جدید باعث می‌شود در بسیاری از زبان‌ها بتوانید چیزهای بیشتری را در هر توییت بگویید.

توییتر در یک پست وبلاگ خود می‌گوید کاربران شرق آسیایی توییتر مشکلی از بابت محدودیت کاراکترها ندارند چرا که ساختار زبان آن‌ها امکان گفتن مطالب بیشتر در حروف کمتری را امکان‌پذیر کرده است در صورتی که انگلیسی زبان‌ها مشکل بیشتری دارند.

طبق آمار تنها 0.4 درصد از توییت‌های ژاپنی 140 کاراکتری هستند در صورتی که این میزان در انگلیسی به 9 درصد می‌رسد. بیشتر توییت‌های ژاپنی 15 کاراکتری و بیشتر توییت‌های انگلیسی 34 کاراکتری هستند.

این نشان می‌دهد که برای کاربران انگلیسی زبان و بسیاری زبان‌های دیگر 140 کاراکتر کافی نیست و کاربران قادر به بیان منظور خود در این تعداد کاراکتر نیستند.

توییتر فعلاً این قابلیت را به صورت آزمایشی و برای تعداد تصادفی کمی از کاربران فعال کرده و در صورت بازخورد مناسب آن را همگانی خواهد کرد. آلیزا روسن مدیر محصول توییتر می‌گوید:

ما درک می‌کنیم از آن‌جا که بسیاری از شما سال‌هاست که توییت می‌کنید شاید یک وابستگی احساسی به 140 کاراکتر داشته باشید؛ ما هم همین‌طور. اما ما این (محدودیت جدید) را امتحان کرده‌ایم، دیدیم که چه کارها می‌توان با آن کرد و عاشق این شیوه جدید و کماکان خلاصه و محدود شدیم.

با این‌که 280 کاراکتر نسبت به 140 کاراکتر جهش بزرگی است اما کماکان بسیار محدودتر از شبکه‌های اجتماعی دیگر و همچنین 10هزار کاراکتری است که شایعه شده بود توییتر در اندیشه آن است. به هر حال تغیرات در توییتر در راهند و بهتر است خودتان را با آن‌ها وفق بدهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.