مایکروسافت آفیس 2019 را سال آینده منتشر خواهد کرد

مایکروسافت امروز در همایش Ignite در شهر اورلاندو فلوریدا از عرضه نسخه 2019 بسته نرم‌افزاری محبوب آفیس در سال آینده خبر داد.

0

آفیس 2019 قرار است در نیمه دوم سال 2018 با نرم‌افزارهای Word، Excel، PowerPoint و Outlook به همراه نسخه سرور Exchange، SharePoint و Skype for Business از راه برسد. مایکروسافت نسخه‌های پیش‌نمایش این بسته را اواسط سال 2018 عرضه خواهد کرد و گفته می‌شود این نرم‌افزار بیشتر برای سازمان‌هایی مناسب است که در حال حاضر از نسخه‌های ابری Office 365 استفاده نمی‌کنند.

آفیس 2019 قرار است قابلیت‌های IT بهتری را برای کسب‌وکارها، ویژگی‌های جدید ink شامل حساسیت به فشار قلم و تشخیص زاویه به همراه داشته باشد. Excel همچنین به فرمول‌ها و جداول و نمودارهای جدید برای آنالیز داده‌ها مجهز خواهد بود و PowerPoint نیز انیمیشن تغییر شکل و زومی که کاربران Office 365 از آن استفاده می‌کنند را به همراه خواهد داشت.

به گفته مایکروسافت اطلاعات بیشتری از افیس 2019 در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد اما اگر همین حالا از آفیس 365 استفاده می‌کنید احتمالاً تمامی تغییرات جدید را دریافت کرده‌اید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.