با چه شارژرهایی می‌توان آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X را سریع شارژ کرد؟

آیفون‌های جدید اپل با این‌که به فناوری شارژ سریع مجهز هستند اما درون جعبه آن‌ها خبری از شارژر سریع نیست. اپل حالا توضیح داده چه شارژرهایی با شارژ سریع آیفون سازگار هستند.

0

درحالی‌که گوشی‌های اندرویدی سال‌هاست با فناوری شارژ سریع و به همراه شارژر سریع سازگار درون جعبه عرضه می‌شوند اپل به تازگی قابلیت شارژ سریع را به آیفون‌ها اضافه کرده اما کماکان شارژر کند همیشگی را درون جعبه‌ها قرار می‌دهد. با این قابلیت می‌توانید آیفون خود را تنها در 30 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ کنید.

حالا وب‌سایت MacRumors متوجه یک پرونده پشتیبانی جدید اپل شده که در آن مشخصات مورد نیاز برای سازگاری شارژر با فناوری شارژ سریع اپل آمده است. در حال حاضر این شارژر‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند:

  1. شارژر 29 وات، 61 وات یا 87 وات USB-C اپل
  2. شارژرهای متفرقه USB-C با خروجی مشابه و پشتیبانی از USB Power Delivery

گفتنی است علاوه بر تهیه این شارژرها که قیمت آن‌ها از 49 دلار برای نسخه 29 واتی تا 79 دلار برای نسخه 87 واتس متغیر است باید کابل USB-C به لایتنینگ را نیز جداگانه با قیمت 25 دلار (برای طول یک متری) خریداری کنید. به این ترتیب اگر بخواهید از شارژرهای رسمی اپل استفاده کنید برای شارژ سریع آیفون خود باید حداقل 65 دلار پول اضافه بپردازید. البته اگر یک مک‌بوک جدید اپل دارید تنها نیاز به خرید کابل پیدا خواهید کرد.

با این‌حال شارژرهای سازگار دیگری مانند مدل 30 واتی Anker با قیمت 26 دلار یا مدل 29 واتی Aukey با قیمت 23 دلار نیز وجود دارند. مانند همیشه اپل توصیه می‌کند در صورت تهیه لوازم غیررسمی باید حواستان را جمع کنید چرا که شارژرها و باتری‌های تقلبی عامل اصلی آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند هستند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.